Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...
Auto Świat coupe

coupe

To jedno z ostatnich takich aut na rynku. Lexus prezentuje odświeżony model RC F

To jedno z ostatnich takich aut na rynku. Lexus prezentuje odświeżony model RC F

Lexus zaprezentował model RC F na rok modelowy 2023. To jedno z ostatnich takich aut, które wciąż można kupić. Pięciolitrowe wolnossące V8 jest dziś rzadkością na rynku. Zobaczmy, co zmieniło się w tym aucie.

Mała, dzika i... uzależnia – testujemy Alpine A110 GT

Mała, dzika i... uzależnia – testujemy Alpine A110 GT

Więcej mocy, więcej rasowych elementów, wydajniejsze hamulce – ten sportowiec z krwi i kości przeszedł modernizację na rok modelowy 2022. Miałem tyle radości z jazdy na co dzień, że po każdym pokonanym kilometrze chciałem pokonać kolejne dwa. Testujemy Alpine A110 w wersji GT.

Czy dynamika i świetne prowadzenie to jego jedyne atuty Audi TTS? [TEST]

Czy dynamika i świetne prowadzenie to jego jedyne atuty Audi TTS? [TEST]

Audi TTS to najmocniejsze wydanie w gamie coupe TT dostępnej w naszym kraju. Pod jego maską pracuje doładowany, 4-cylindrowy benzyniak generujący 320 KM i 400 Nm. Jednak świetne parametry jednostki napędowej, doskonała dynamika oraz precyzyjne prowadzenie to nie jedyne mocne strony tego pojazdu.

Włoskie przysmaki, czyli 4-miejscowe coupé dla wymagających

Włoskie przysmaki, czyli 4-miejscowe coupé dla wymagających

W latach 70. czteromiejscowe sportowe pojazdy z 8— lub 12-cylindrowymi silnikami miały za zadanie zaspokoić apetyty najbardziej wybrednych klientów. A który z producentów miał najlepszy "przepis na auto"?

Skoda 130 RS - ministratos z Czechosłowacji

Skoda 130 RS - ministratos z Czechosłowacji

Ten samochód przyniósł naszym południowym sąsiadom sławę, o jakiej inni producenci ze Wschodu tylko marzyli.

Opel Calibra V6 - czy już może być klasykiem?

Opel Calibra V6 - czy już może być klasykiem?

Co wspólnego ma aerodynamiczny klin z genami Vectry w kręgu prawdziwych klasyków, które zawsze były pozycjonowane pod modelami Kapitän, Admiral i Diplo­mat?

Audi Quattro kontra reszta świata

Audi Quattro kontra reszta świata

Napęd na obie osie 40 lat temu pomógł Audi dokonać przewagi dzięki technice. Ale czy to wystarczy, by okrzyknąć je klasowym prymusem?

Toyota GR86. Cena? Nie ma znaczenia, bo...

Toyota GR86. Cena? Nie ma znaczenia, bo...

Toyota GR86 o elektryfikacji słyszała tylko od swojej grzecznej rodziny. Mimo obszernej modernizacji nadal jest lekkodusznym, tylnonapędowym, wolnossącym grzesznikiem. Sprawdziłem, czy z automatyczną skrzynią nowa Toyota GR86 też daje tę analogową frajdę z jazdy.

BMW 850i kontra Mercedes 560 SEC - były, są i będą samochodami marzeń

BMW 850i kontra Mercedes 560 SEC - były, są i będą samochodami marzeń

Gdy zachodzi słońce, budzi się noc. Postanowiliśmy śledzić ten fascynujący proces z wnętrz BMW 850i oraz Mercedesa 560 SEC, na których karoserie rzucane są pierwsze światła budzącego się do nocnego życia miasta.

Tych nazw używasz na co dzień, ale czy wiesz, skąd się wzięły?

Tych nazw używasz na co dzień, ale czy wiesz, skąd się wzięły?

Z setek potocznych motoryzacyjnych pojęć wybraliśmy 11, których prawdziwe znaczenie może nieźle zaskoczyć. Czy SUV naprawdę nie ma nic wspólnego z przymiotnikiem "sportowy"? O jaki właz chodzi w hatchbacku? Czy "spoiler" nawiązuje jakoś do wątków na forach bezczelnie zdradzających zakończenie filmu?

SUV, hatchback czy sportowe coupe? Wybór wynika z twojej osobowości

SUV, hatchback czy sportowe coupe? Wybór wynika z twojej osobowości

Jesteś miłośnikiem samochodów sportowych, a może na co dzień wolisz poruszać się SUV-em? Jest to uzależnione od twojego sposobu bycia. Twój ulubiony typ samochodów może być ściśle związany osobowością. Niektórzy uważają, że samochód odzwierciedla to, kim jesteśmy i jak się zachowujemy. Nie jest to dalekie od prawdy.

W latach 60. marzył o nich każdy, ale mogli mieć nieliczni. Czym zachwycają do dziś coupé Alfy Romeo, BMW, Mercedesa i Fiata?

W latach 60. marzył o nich każdy, ale mogli mieć nieliczni. Czym zachwycają do dziś coupé Alfy Romeo, BMW, Mercedesa i Fiata?

W swoim złotym okresie auta z nadwoziami coupé były wzorcami elegancji i wyższej kultury motoryzacyjnej. Do tego samochody były wtedy tak różnorodne, że trudno jest wyłonić z nich najlepszego kompana letnich wycieczek. Ale mimo wszystkich tych trudności jednak spróbujemy!

Materiał reklamowy na zlecenie marki Renault
Renault Arkana E-Tech - hybryda, która przekracza granice

Renault Arkana E-Tech - hybryda, która przekracza granice

Tych przekraczanych granic jest wiele, bo Arkana jest nie tylko pierwszym w historii popularnym samochodem SUV w stylu coupe, lecz także oferuje technologię, która po prostu nie mieści się w głowie. To czysta innowacyjność na czterech kołach, dostępna już od 1099 zł miesięcznie i z czteroletnią gwarancją. Czas na szczegóły!

BMW M240i – tradycyjnie bardzo dobre, ale nie brakuje niespodzianek

BMW M240i – tradycyjnie bardzo dobre, ale nie brakuje niespodzianek

BMW nadal ma w gamie kompaktowy model z rasowym dwudrzwiowym nadwoziem, dużym silnikiem spalinowym i napędem na tylne koła. Nowa "dwójka" coupe to odmieniec. Ma to duże plusy, chociaż ta prawie "emka" może zaskakiwać.

Hyundai Ioniq 5 kontra Skoda Enyaq Coupe. Będzie zwarcie?

Hyundai Ioniq 5 kontra Skoda Enyaq Coupe. Będzie zwarcie?

Škoda Enyaq Coupé chciałaby zadawać szyku wśród sprzedawanych w Europie elektryków smukłą linią nadwozia. Łatwo jednak nie będzie, bo Hyundai Ioniq 5 to na tle czeskiego modelu totalna designerska rewolucja. Które z tych aut wygra nasze porównanie na punkty? Tutaj na pewno polecą iskry, a spięcie będzie miało moc wyładowania atmosferycznego!

Nowe BMW M2 to techniczny majstersztyk!

Nowe BMW M2 to techniczny majstersztyk!

Jeszcze nigdy BMW M2 nie zbliżyło się technicznie tak bardzo do BMW M4. Skonstruowane na tej samej platformie, ma takie samo zawieszenie, układ hamulcowy i silnik. Stylistycznie pozostaje jednak samodzielne. Także cena BMW M2 zachowuje bezpieczny dystans do większego M. Mieliśmy okazję wsiąść do niego i obejrzeć wszystko z bliska.

Ford Caprii II - klasyk, który tworzył historię

Ford Caprii II - klasyk, który tworzył historię

Ford Capri — jego nazwa obiecuje słońce Południa, wspaniałe podróże i tkliwe wspomnienia. Wsiąść i pojechać w dal? To żaden problem.

Najpopularniejszy sportowy model świata w następnej odsłonie. Oto nowy Ford Mustang

Najpopularniejszy sportowy model świata w następnej odsłonie. Oto nowy Ford Mustang

Na salonie samochodowym w Detroit Ford zaprezentował siódmą już generację Mustanga w wersjach coupe i cabrio. Ten najchętniej kupowany na świecie sportowy model dostępny będzie z nowym silnikiem V8 w parze z 6-biegową skrzynią manualną lub 10-stopniowym automatem. Do Europy trafi jednak dopiero w 2024 r.

Lotus Emira, czyli nieskończona radość z jazdy

Lotus Emira, czyli nieskończona radość z jazdy

Lotus wkrótce stanie się marką samochodów z napędem elektrycznym. Jednak zanim tak się stanie, Lotus Emira zachwyca klasycznymi walorami samochodu sportowego. Mieliśmy okazję odbyć krótką jazdę ostatnim przedstawicielem marki z klasycznym silnikiem V6.

W Toyocie GR86 szybko poczujesz się mistrzem driftu

W Toyocie GR86 szybko poczujesz się mistrzem driftu

Toyota GR86 to ewolucja poprzedniczki – jest mocniejsza, sztywniejsza i nowocześniejsza, ale wciąż analogowa w prowadzeniu. We wprawnych rękach (i nogach) GR86 osiąga pierwszą setkę po 6,3 s. Na bocznych drogach można się zdrowo naśmigać bez zbytniego narażania "prawka". Niestety, nie da się jej kupić tak łatwo, jak wprowadzić w kontrolowany poślizg.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test