Logo
WiadomościPremieryPorsche 911 Carrera S wraca na rynek. Jest wyraźnie mocniejsze

Porsche 911 Carrera S wraca na rynek. Jest wyraźnie mocniejsze

Porsche systematycznie uzupełnia gamę odświeżonej 911, tym razem o wariant Carrera S. Nowa "eska" zbliżyła się do poprzedniego GTS-a, ma poszerzone możliwości personalizacji i nadal będzie dostępna z nadwoziem typu coupe i kabriolet.

Porsche 911 Carrera S 2025
Zobacz galerię (6)
Porsche
Porsche 911 Carrera S 2025

Porsche 911 Carrera S ma o 30 KM więcej

Porsche 911 Carrera S plasuje się pomiędzy bazową Carrerą a wspomnianą odmianą GTS T-Hybrid (stała się hybrydowa). Trzylitrowy, sześciocylindrowy bokser biturbo generuje teraz 480 KM mocy i 530 Nm momentu obrotowego przy jednoczesnej redukcji emisji spalin. Zamontowano nowe turbosprężarki i kompleksowo zoptymalizowano chłodzenie powietrza doładowującego, korzystając z rozwiązań znanych z poprzedniej generacji 911 Turbo.

Poznaj kontekst z AI

Jakie są osiągi Porsche 911 Carrera S?
Ile kosztuje Porsche 911 Carrera S?
Jakie nowe funkcje ma Porsche 911 Carrera S?
Jakie nadwozia są dostępne dla Porsche 911 Carrera S?

Nowe 911 Carrera S Coupe przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,3 s, a prędkość maksymalna to 308 km/h. Ośmiobiegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów PDK jest seryjna. W tej wersji napęd trafia na tylne koła.

Porsche 911 Carrera S 2025
Porsche 911 Carrera S 2025Porsche

Porsche 911 Carrera S z bogatszym wyposażeniem

Producent podkreśla, że wydłużył listę wyposażenia standardowego 911 Carrera S, więc nie trzeba będzie dopłacać za tak wiele rzeczy. W serii dostaniemy m.in.: reflektory LED Matrix, opony w mieszanym rozmiarze z 20 i 21-calowymi obręczami Carrera S, sportowy układ wydechowy z końcówkami w kolorze srebrnym oraz układ Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+), niedostępny dla 911 Carrera.

Zobacz też: Porsche 911 dla purystów. Fani będą zachwyceni

Auto w seryjnej specyfikacji ma fotele, deskę rozdzielczą i panele drzwi pokryte skórą. Składane tylne siedzenia są dostępne bez dodatkowej opłaty (cabrio jest wyłącznie czteromiejscowe).

"Eska" zyskała ponadto układ hamulcowy z 911 Carrera GTS (tarcze o średnicy 408 mm z przodu i 380 mm z tyłu). W opcji oferowane są ceramiczne hamulce, pakiet Sport Chrono oraz sportowe zawieszenie PASM ze zmniejszonym o 10 mm prześwitem, występujące razem ze skrętną tylną osią

Porsche 911 Carrera S już dostępne

Tradycyjnie dla Porsche w chwili ogłoszenia danej wersji można już na nią składać zamówienia. Nowe 911 Carrera S kosztuje od 770 tys. zł. Kabriolet jest o 60 tys. zł droższy. Oczywiście mówimy o cenach bazowych, przejście przez konfigurator z reguły zakończy się znacznie wyższą kwotą.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Wydawca AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium