- Porsche prezentuje wyjątkowy pakiet dla modelu 911 GT3 RS
- Dodatki są stworzone przez Manthey Racing i zmieniają głównie aerodynamikę auta
- Docisk generowany przez aero komponenty wynosi nawet 1000 kg przy prędkości 285 km na godz.
Porsche powoli podsyca atmosferę, związaną z premierami najszybszych modeli swojego sztandarowego modelu - 911. Wersję GT3 po faceliftingu już poznaliśmy, teraz został zaprezentowany model GT3 RS, ale sprzed faceliftingu, za to z dużymi przeróbkami robiącymi z auta cywilnego prawdziwą wyścigówkę. Ten model jest sygnowany przez Manthey Racing — partnera technicznego, w którym Porsche posiada większościowy pakiet udziałów.
- Przeczytaj także: Dostał wezwanie, bo zaparkował na darmowym parkingu pod hipermarketem. Ma zapłacić 190 zł
Porsche 911 GT3 RS z pakietem Manthey Racing jest wciskane w ziemię
Projektanci skupili się na maksymalizacji docisku, co widać od razu, gdy spojrzymy na gigantyczne tylne skrzydło samochodu. W tym pakiecie aero charakterystyczny jest również brak tylnej szyby i specjalne pełne tylne felgi. Dodatkowe wloty powietrza i rozbudowany dyfuzor sprawiają, że przy prędkości 285 km na godz. docisk wynosi aż 1000 kg!
Porsche 911 GT3 RS Manthey Racing otrzymało również modyfikacje w zawieszeniu — sztywniejsze sprężyny i wyścigowe amortyzatory zapewniają precyzyjne prowadzenie na torze. Ponadto kompozytowe klocki hamulcowe są przystosowane do jeszcze bardziej intensywnej jazdy.
Porsche 911 GT3 RS Manthey Racing jeszcze szybsze niż oryginał
Eksperci z Manthey Racing poświęcili dwa lata na rozwój tego projektu. Teraz ich celem jest sprawdzenie osiągów na słynnym torze Nürburgring. Przypomnijmy, że seryjne 911 GT3 RS osiągnęło czas 6:49 na "zielonym piekle". Wersja przygotowana przez Manthey Racing ma szansę być jeszcze szybsza.