Silnik to 6,4 l V8 Hemi o mocy 465 KM. Osiągi? Setka w nieco ponad 4 s, prędkość maksymalna to 281 km/h, a 1/4 mili auto pokonuje w 12 s. Szybko. Oprócz tego dobra wiadomość dla skąpców – Chrysler 300C SRT8 jest o 25% oszczędniejszy od poprzednika.
Adaptacyjne zawieszenie, 20-calowe koła i powiększone hamulce pozwalają okiełznać całą tę moc, a kilka dodatków nadwozia (koła, zderzaki, wydechy) i wnętrza (kierownica, fotele, wykończenie) pozwalają pokazać innym, że czego jak czego, ale koni to mamy aż za dużo.
Galeria zdjęć
Żródło: Auto Świat
Chrysler 300C SRT8
Żródło: Auto Świat
Chrysler 300C SRT8
Żródło: Auto Świat
Chrysler 300C SRT8
Żródło: Auto Świat
Chrysler 300C SRT8
Żródło: Auto Świat
Chrysler 300C SRT8