W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Dacia Jogger, czyli mistrz praktyczności
Dacia Jogger imponuje pod względem praktyczności. Część pasażerska oferuje mnóstwo przestrzeni zarówno na wysokości kolan, jak i nad głowami. Joggerem może podróżować nawet 7 osób, bo za dopłatą dostępny jest trzeci rząd siedzeń. Imponujące okazują się także możliwości transportowe. W przypadku pięciomiejscowej odmiany bagażnik mieści 708-1819 l, natomiast w siedmiomiejscowej wersji 160-1807 l.
Dacia Jogger ma teraz bardzo ciekawą ofertę
Kolejną bardzo mocną stroną Dacii Jogger jest znakomita oferta. Można teraz uzyskać do 6000 zł wkładu własnego oraz ubezpieczenie 1,99 proc. Joggerem da się jeździć za mniej niż tysiąc zł brutto miesięcznie w kredycie Smart Start. Dawno nie było tak okazyjnych cen, warto sprawdzić, co Dacia ma do zaoferowania. Zwłaszcza, że mało na rynku jest tak ciekawie zaprojektowanych samochodów. Jogger łączy kompaktowe wymiary, przestronność minivana z modną stylistyką SUV-a. Co więcej, w Polsce pojawiła się nowa wersja napędowa.
Dacia Jogger również w wersji hybrydowej
W Dacii Jogger HYBRID 140 połączono dynamikę silnika spalinowego z zaletami silnika elektrycznego, zmniejszając zużycie paliwa nawet o 40 proc. Jej systemowa moc to 140 KM, a moment obrotowy - 205 Nm. Przekłada się to na przyspieszenie do 100 km/h w 10 s. Największą zaletą jest jednak bardzo niskie spalanie wynoszące 4,8 l benzyny na 100 km w cyklu mieszanym. Kierowcy doceniają też wygodę jazdy z automatem, który zwiększa komfort zwłaszcza w ruchu miejskim. Jogger HYBRID 140 kusi teraz przystępnymi cenami.
A może Dacia Jogger z fabryczną instalacją LPG?
Dacia Jogger dostępna jest z dwoma trzycylindrowymi benzyniakami 1.0 o mocy 100 lub 110 KM. W bazowej odmianie dodatkowym atutem zapewniającym niskie koszty użytkowania jest instalowana seryjnie instalacja LPG. Kierowcy, którzy na pierwszym miejscu stawiają dynamikę, zainteresują się z pewnością 110-konnym Joggerem, który 100 km/h osiąga już po 10,5 s. W obu wersjach z silnikami współpracuje 6-stopniowa, ręczna skrzynia biegów. Wersja z LPG jest bardzo popularna nad Wisłą. W końcu autogaz wciąż utrzymuje bardzo dobrą cenę.