W samym czerwcu 2010 roku liczba sprzedanych samochodów Renault i Dacia wzrosła aż o ponad 40% w porównaniu do czerwca roku 2009.

Doskonałe wyniki sprzedaży osiągnęły w pierwszym półroczu modele Dacia - liczba sprzedanych samochodów osobowych i dostawczych w Polsce jest o 76% większa niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

Łączna sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych Renault i Dacia w czerwcu 2010 roku w Polsce wyniosła 2 544 auta, co jest wynikiem lepszym od wyniku z czerwca 2009 roku o 40,5%. Sprzedaż Dacii wyniosła 575 samochodów, w tym 59 aut dostawczych. Wynik ten jest ponad trzykrotnie lepszy od  wyniku z czerwca ubiegłego roku.

Pozycję lidera sprzedaży w gamie Renault w pierwszych 6 miesiącach tego roku obroniło Nowe Clio hatchback z wynikiem 1 602 sprzedane samochody. Razem z wersją kombi (Clio Grandtour), sprzedaż Nowego Clio w pierwszej połowie tego roku w Polsce to już 2 270 samochodów. Tuż za nimi uplasował się Megane hatchback z wynikiem 1 432 auta, jednak licząc razem z wersją nadwoziową kombi (Megane Grandtour - 1 131 sprzedanych aut w tym roku) Nowy Megane wysuwa się na pierwsze miejsce (2 563 sprzedane auta w wersji hatchback i Grandtour w ciągu pierwszych 6 miesięcy br.).

W grupie aut dostawczych najlepiej sprzedającym się samochodem jest niezmiennie od początku roku Renault Master w wersji furgon z wynikiem sprzedaży w czerwcu 140 aut oraz 1 249 sztuk sprzedanych w pierwszej połowie tego roku. Do odbiorców trafiły także pierwsze Nowe Mastery - jest ich już w Polsce 113. Doskonałe ubiegłoroczne wyniki sprzedaży samochodów dostawczych Renault jeszcze się poprawiły w ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku. Ogólny wzrost sprzedaży samochodów dostawczych Renault w okresie styczeń-czerwiec 2010 roku w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego, wyniósł

13,2% (2 327 sprzedanych aut w 2010 roku w stosunku do 2 056 aut w roku 2009).

Nabywcy samochodów Dacia odebrali w czerwcu br. 516 nowych aut osobowych i 59 dostawczych. Wynik ten (575 sztuk) w porównaniu do sprzedaży w czerwcu 2009 roku (181 sztuk) jest aż o 217% większy. Całkowita sprzedaż aut tej marki (osobowych i dostawczych) w pierwszej połowie tego roku wyniosła 2 349 sztuk i jest o 76,5% wyższa niż w tym samym okresie roku ubiegłego.

Największym uznaniem klientów Dacii cieszyły się przez pierwsze półrocze modele Sandero (859 sprzedanych aut) i Logan MCV (776 sprzedanych samochodów).

W czerwcu kolejne 192 Dustery trafiły w ręce ich użytkowników - od chwili wejścia najnowszego SUV-a Dacii na polski rynek w kwietniu tego roku do końca półrocza wydano już 340 tych samochodów.