W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2012 roku wszystkie marki należące do niemieckiego koncernu, a więc BMW, Mini i Rolls-Royce – sprzedały łącznie 1 036 088 aut. Oznacza to w porównaniu z analogicznym okresem 2011 roku wzrost o 7,6 proc. Dla porównania były to 962 493 egz.

Największą dynamikę odnotowano na rynkach azjatyckich, gdzie sprzedano 274 058 samochodów (+25 proc.). Natomiast w Europie sprzedaż była o 0,4 proc. mniejsza – 499 749 egz. W obu Amerykach wzrost osiągnął 8 proc., a tylko w USA o 9,5 proc. - 185 715 egz.

Wyniki sprzedaży BMW Group były także lepsze w takich krajach jak m.in. Rosja (+16,8 proc.), Bliski Wschód (+31,3 proc.) i RPA (+18,9 proc.).

Jak powiedział Ian Robertson, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing: „BMW Group jest na dobrej drodze do uzyskania solidnego zysku także w drugiej połowie tego roku. Pomagaja w tym nowe modele, które odnoszą rynkowe sukcesy. Nalezy tu wymienić BMW 6 Gran Coupe oraz niedawno zmodernizowane modele X1 i seria 3".