Wzrost wyniósł 1,6% w przypadku marki Renault i 0,6% w przypadku marki Dacia, osiągając poziom 10,8%.

W Europie, marka Renault wraca na podium w segmencie samochodów osobowych i jest liderem na rynku samochodów dostawczych, podczas gdy we Francji, dzięki modelowi Sandero, Dacia była w marcu najczęściej sprzedawaną marką zagraniczną.

Grupa zwiększyła swoją obecność na trzech największych europejskich rynkach (w segmencie samochodów osobowych i dostawczych). Wzrost ten wyniósł 3,8 punktu we Francji, 3,1 punktu we Włoszech i 0,6 punktu w Niemczech, dzięki czemu udział Renault osiągnął odpowiednio 29,1%, 7,5% i 5,3%. Wynik ten Grupa zawdzięcza w dużej części udanemu odnowieniu gamy Megane. Jej sprzedaż wzrosła o 58,5% w stosunku do pierwszego kwartału 2009 roku, czego wyrazem jest w szczególności wzrost sprzedaży różnych wersji Nowego Megane i Nowego Scenica - modelu, który powrócił na pozycję europejskiego lidera w kategorii vanów w segmencie C.

Poza Europą sprzedaż wzrosła o 20,9%.

W regionie Azji i Afryki, sprzedaż wzrosła zdecydowanie - o 40,8%. W Korei Południowej, która jest trzecim co do wielkości rynkiem Grupy, sprzedaż wzrosła o 75,9%, osiągając poziom 41 515 sztuk. Od momentu wprowadzenia na rynek na początku roku, przyjęto ponad 40 000 zamówień na samochody z gamy SM5, przy czym SM3 generuje 29% sprzedaży w swoim segmencie.

Także region Ameryki Łacińskiej i Południowej odnotował bardzo dobre wyniki. Dzięki sukcesowi, jaki odniosły modele Sandero Stepway i Clio, sprzedaż wzrosła o 27,4%, a udział w rynku osiągnął 5,03%.

W regionie Eurazji, sprzedaż Grupy wzrosła o 6,5%. Na ogarniętym kryzysem rynku rosyjskim (spadek o 25%), udział Renault w rynku wzrósł o 1,7 punktu, do poziomu 5.5%, dzięki wzrostowi sprzedaży o 7% w stosunku do pierwszego kwartału 2009 roku. Sprzedaż modelu Logan wzrosła o 30%, umacniając pozycję Dacii, jako lidera wśród zagranicznych marek obecnych w Rosji. Wprowadzenie, w marcu 2010 roku, premii wypłacanej przy złomowaniu pojazdów używanych, a także udane wprowadzenie na rynek modelu Sandero, powinny pomóc utrzymać tę dynamikę.

W regionie Euromed, poziom sprzedaży utrzymał się na niezmienionym poziomie, w kontekście ogólnego spadku na rynku o 11,7%. W ten sposób Grupa zwiększyła - w stosunku do pierwszego kwartału roku 2009 - udział w rynku o 2,6 punktu, do poziomu 23,1%. Na dynamicznie rozwijającym się rynku tureckim (+6,8%), sprzedaż Grupy wzrosła o 9,8%, dzięki czemu jej udział w rynku także wzrósł do poziomu 13,3% (+0,4 punktu).

Udział Grupy w rynku rośnie na 13 z 15 najważniejszych światowych rynków, które generują łącznie 86% sprzedaży.

Plany na rok 2010:

W 2010 roku Renault spodziewa się, że warunki gospodarcze będą w dalszym ciągu trudne, a rynek europejski może ulec skurczeniu o dalsze 10% w stosunku do stanu z roku 2009 (wszystkie marki).