Wszystkie trzy odmiany modelowe modelu Dodge Viper czyli: Coupe, Roadster i ACR (American Club Racer) posiadać będą nadwozia koloru grafitowego Graphite Clear Coat z czarnym centralnym pasem wyścigowym i akcentem czerwonym. Wszystkie modele serii Final Edition wyróżniają się unikalnymi emblematami na progach karoserii, a Coupe i ACR – także lakierowaną na czarno ramą szyby czołowej.

Czarny wystrój wnętrza urozmaicono przeszyciami w barwie czerwonej, także czerwonym tłem zestawu wskaźników oraz wkrętami ze stali nierdzewnej wzdłuż obrzeża konsoli centralnej. Na oprawie selektora biegów, powyżej specjalnych mat podłogowych Viper Final Edition umieszczono plakietkę z kolejnym numerem (1-50) pojazdu serii limitowanej.

Dodge Viper Coupe i Roadster Final Edition wyposażony jest w sześcioramienne lakierowane obręcze w kolorze antracytowym, wersja ACR zaś – w pięcioramienne czarne obręcze typu Sidewinder.

Dodge Viper SRT10 Final Edition: Ustaw się w kolejce po ostatnią jadowitą żmiję Foto: Auto Świat
Dodge Viper SRT10 Final Edition: Ustaw się w kolejce po ostatnią jadowitą żmiję

Sercem Dodge Vipera SRT10 jest niezmiennie sprawdzony silnik V-10 o pojemności 8,4 litra. Zarówno brutalna moc 600 KM (450 kW), ogromny moment obrotowy 760 Nm jak i modelowe wprost osiągi (przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund, test 0-160-0 km/h trwający dokładnie 11 sekund i prędkość maksymalna 325 km/h) nie pozostawiają cienia wątpliwości, jak dalece ten dwuosobowy, inspirowany wyczynem – lecz legalny na drogach publicznych pojazd potrafi być bezkompromisowy.

Po raz pierwszy seria limitowana 50 Dodge Viperów obejmuje wszystkie trzy wersje modelowe – 20 Coupe, 18 Roadsterów i 12 ACR. Poprzednia seria Final Edition 2002 liczyła łącznie 360 samochodów (326 Coupe i 34 ACR) w kolorze czerwonym Viper Red Clear Coat z białymi pasami wyścigowymi.