Logo

Ekspansja Toyoty

Robert Rybicki
Robert Rybicki

uznana za trzecią potęgę motoryzacyjną świata, zdecydowała, że te cztery kraje stanowią rynek zbytu, z którym należy wiązać największe nadzieje. W Polsce jest obecnie 46 salonów. Toyota zamierza zwiększyć ich liczbę do 80. Jesteśmy dla Japończyków bardzo atrakcyjnymi klientami, gdyż w Europie pod względem sprzedaży modeli Corolla zajmujemy trzecie miejsce. Właśnie w Polsce powstał ośrodek szkolenia techników i specjalistów do spraw marketingu i u nas znajduje się największy w Europie Środkowo wschodniej magazyn części zamiennych zaopatrujący cały region. Japoński koncern planuje u nas budowę fabryki skrzyń biegów w Wałbrzychu, a w niedalekiej przyszłości uruchomienie własnego banku, na wzór Volkswagena, Opla, Fiata i Forda, który będzie kredytował kupno wszystkich Toyot. Na początku tylko nowych, ale później także używanych.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu