uznana za trzecią potęgę motoryzacyjną świata, zdecydowała, że te cztery kraje stanowią rynek zbytu, z którym należy wiązać największe nadzieje. W Polsce jest obecnie 46 salonów. Toyota zamierza zwiększyć ich liczbę do 80. Jesteśmy dla Japończyków bardzo atrakcyjnymi klientami, gdyż w Europie pod względem sprzedaży modeli Corolla zajmujemy trzecie miejsce. Właśnie w Polsce powstał ośrodek szkolenia techników i specjalistów do spraw marketingu i u nas znajduje się największy w Europie Środkowo wschodniej magazyn części zamiennych zaopatrujący cały region. Japoński koncern planuje u nas budowę fabryki skrzyń biegów w Wałbrzychu, a w niedalekiej przyszłości uruchomienie własnego banku, na wzór Volkswagena, Opla, Fiata i Forda, który będzie kredytował kupno wszystkich Toyot. Na początku tylko nowych, ale później także używanych.
Ekspansja Toyoty
Polska, Czechy, Hiszpania i Włochy znalazły się na celowniku Toyoty. Japońska firma, w 1999 r.