W efekcie powstało stoisko o pogodnym, swobodnym charakterze, gdzie domy stoją na chmurach, a kolorowa tęcza zaprasza odwiedzających do świata wyobraźni stworzonego przez markę Fiat.

Fiat 500 w wydaniu biało-czerwonym będzie pierwszym modelem tego auta o dwubarwnej kolorystyce, która to seria ukaże się w najbliższych miesiącach. Ta nowa wersja pięćsetki, idąca w ślad za udanymi wersjami kolorystycznymi Pink, Matt Black i Orange (róż, matowa czerń i pomarańcz), stanowi potwierdzenie strategii Fiata odnośnie wyboru koloru dla auta jako elementu oddającego nastrój i unikalny charakter danego modelu.

Tak więc charakter nowej pięćsetki wyrażony przez kolor (zestawienie nadwozia białego z czerwonym oraz wnętrze utrzymane w biało-czerwonej kolorystyce) oznacza nawiązanie do popartowego stylu Fiata 500, urozmaiconego przez dodanie elementów zdobniczych, takich jak: obręcze z lekkich stopów, kolorowe lusterka elektrycznie sterowane i pakiet „chromo". Natomiast dalsze wersje dwubarwne będą nawiązywać do proekologicznego i sportowego charakteru tego modelu Fiata.

Rytm wprowadzania nowych wersji pozostaje konsekwentnie stały: 500 by Diesel (wrzesień 2008), 500 Pink (czerwiec 2009), 500C (lipiec 2009), 500C by Diesel (czerwiec 2010), 500 TwinAir (lipiec 2010), 500 Matt Black i 500 Orange (wrzesień 2010): ta ostatnia wersja zanotowała znakomity wynik sprzedaży na rynku japońskim. A teraz nadeszła pora na ekskluzywną wersję dwubarwną.

Spore zainteresowanie towarzyszy także dwóm innym wersjom Fiata 500: Lounge oraz 500C by Diesel, które są owocem współpracy zespołów Fiata ze słynną na cały świat włoską firmą odzieżową. Dalej należy wspomnieć o oryginalnej wersji Matt Black, wyróżniającej się ekskluzywnym czarnym zmatowionym lakierem nadwozia, któremu dla kontrastu dodano kilka detali w kolorze jedwabistego chromu (przednie listwy (tzw. „wąsy"), klamki, oprawki lusterek i oprawka tablicy rejestracyjnej), 16 calowe (obręcze z lekkich stopów czarny mat z czerwonym rantem) oraz zaciski hamulców w tym samym kolorze dla jednostek napędowych 1.4 litra o mocy 100 KM. Z taką samą dbałością o wrażenia estetyczne potraktowano wnętrze tej specjalnej wersji, gdzie czarne tło rozjaśniają kontrastowo detale w kolorze jedwabistego chromu oraz specjalne, srebrne przeszycia na wieńcu kierownicy i gałce dźwigni zmiany biegów. Tapicerka siedzeń została wykonana z czerwonej (po raz pierwszy w tym segmencie aut) lub czarnej skóry „Frau" z obszyciem ze skóry lub tkaniny, co w kombinacji z deską rozdzielczą w matowej czerni daje szczególnie „zadziorny" efekt.