Pierwotnie planowano w Europie sprzedaż 13 tys. samochodów Fiat Freemont, ale już pierwsze tygodnie potwierdziły, że zainteresowanie rynku tym modelem może okazać się znacznie większe. Od czerwca 2011 r. przyjęto już 15,7 tys. zamówień.

W całej Europie Fiat zamierza w 2012 roku sprzedać 33 tys. egz. Ostatecznie plany zweryfikowano i Chrysler w czerwcu zwiększył produkcję do 4067 egz., co stało się możliwe dzięki pracy meksykańskiego zakładu w godzinach nadliczbowych. Jak się ocenia, tak dobra sprzedaż Chryslera pod marką Fiata stała się możliwa dzięki wprowadzeniu tego modelu do dużej sieci sprzedaży.

Dotychczas Chrysler sprzedawał w Europie swoje samochody we własnej sieci, a ta jest znacznie skromniejsza od Fiata, który ma aż 1500 dilerów. W 2010 roku sprzedano w Europie tylko 6375 samochodów marki Chrysler.