Ford Polska nie zapomina również o najmłodszych. Działania podjęte w ramach akcji Serwis #ZOSTAŃWDOMU obejmują między innymi bezpłatną usługę door to door –serwis Ford Polska odbierze, a po wykonanej usłudze dowiezie samochód pod dom klienta. Dzięki Ford Video Check w ciągu kilku godzin klient otrzymuje w formie wideo raport stanu technicznego samochodu, a karta przeglądowa i klarowny kosztorys umożliwiają zaakceptowanie zakresu prac.

Ford Polska oferuje również zdalną obsługę klienta w całym procesie zakupowym samochodu. Prezentacja wybranego dilera odbywa się w formie „wideo na żywo”, a konfigurator na stronie www.ford.pl umożliwia odpowiednie spersonalizowanie auta. Wszystkie wydawane samochody są odpowiednio przygotowywane: dezynfekowane i ozonowane.

Dla najmłodszych, a właściwie dla całych rodzin, Ford przygotował aktywności w ramach Family Fun Hub. Wystarczy drukarka, nożyczki i kredki. Zestawy origami umożliwią złożenie z papieru trójwymiarowego modelu auta, a dzięki kolorowankom „połącz kropki” młodzi projektanci samodzielnie narysują jeden z kultowych modeli marki. Grafiki są do pobrania ze strony www.fordfamilyfunhub.com.