Ten niepozorny Volkswagen, wydaje się być zwykłym Beetlem, ale ... Pod szarym nadwoziem, podobnie jak w klasycznym modelu kryje się silnik bokser. Z tym, że ten ma sześć cylindrów, a nie cztery. To nowoczesna jednostka z Porsche Boxter.Silnik o pojemności 3179 cm3 dostarcza 270 KM i osiąga moment obrotowy 305 Nm przy 4500 obr./min. Prędkość maksymalna auta to około 241 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 5,5 sekundy.Firma Carmaxx nie zapomniała o odpowiednim układzie hamulcowym. Z przodu zamocowano tarcze o średnicy 318 mm, a z tyłu 299 mm. Ukrywają się one pod ramionami felg z przodu o rozmiarze 225/40 R18, a z tyłu 235/40 R18 z oponami Hankook Ventus S1 EVO.Tak przygotowany Garbus to wydatek około 95 000 euro. To dość drogo jak na Garbusa, którego nie można zarejestrować jako klasyka.
Galeria zdjęć
Pod szarym nadwoziem, podobnie jak w klasycznym modelu kryje się silnik bokser.
Z tym, że ten ma sześć cylindrów, a nie cztery. To nowoczesna jednostka z Porsche Boxtera.
Silnik o pojemności 3179 cm3 dostarcza 270 KM i osiąga moment obrotowy 305 Nm przy 4500 obr./min.
Prędkość maksymalna auta to 241 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 5,5 sekundy.
Kubełkowe fotele, to obowiązkowe wyposażenie Garbusa z firmy Carmaxx.
Zamiast tylnej kanapy silnik od Porsche.
Firma Carmaxx nie zapomniała o odpowiednim układzie hamulcowym.