Zacznijmy więc od osiągów. Sprint 0-100 km/h trwa tylko 2,9 sekundy! Prędkość maksymalna wynosi ponad 340 km/h. Takimi wynikami może się pochwalić słabsze, ale lżejsze Ferrari F12tdf. 812 Superfast będzie jednak bardziej komfortowy na co dzień, w dodatku nie będzie modelem limitowanym.

Auto jest napędzane nieco większym silnikiem V12, również umieszczonym za przednią osią. Jednostka o pojemności 6,5 litra generuje 800 KM mocy (przy 8500 obr./min) i 718 Nm momentu obrotowego (przy 7000 obr./min). Współpracuje on z udoskonaloną siedmiostopniową, dwusprzęgłowa skrzynią biegów. Model 812 Superfast jest pierwszym Ferrari wyposażonym w elektryczne wspomaganie kierownicy. Ponadto posiada skrętną tylną oś (Virtual Short Wheelbase) i system sterowania kątem poślizgu (Side Slip Control).

Stylistycznie Ferrari 812 Superfast jest ewolucją modelu F12. W wyglądzie zewnętrznym można znaleźć pewne podobieństwa do GTC4 Lusso. Środek wygląda jeszcze bardziej znajomo, jednak zyskał wiele udoskonaleń – m.in. zmodyfikowaną deskę rozdzielczą, nowe fotele i kierownicę oraz najnowszy system informacyjno-rozrywkowy.