Spółka prowadzona przez Rolanda Gumperta wkracza w nowy rok z optymizmem, nawet jeśli rynek samochodów sportowych boryka się z problemami spowodowanymi kryzysem gospodarczym. Czterdziestu pięciu pracowników zakładu nie musi obawiać się o pracę, gdyż w przyszłym roku ma powstać 25 samochodów Gumpert Apollo, które dołączą do dotychczasowej czterdziestki.
Gumpert Apollo to samochód wyścigowy z homologacją drogową. Dwumiejscowe coupe o masie 1200 kg z nadwoziem wykonanym z laminatów lub opcjonalnie z karbonu napędzane jest umieszczonym przed tylną osią silnikiem Audi 4,2 V8 z dwoma turbosprężarkami. Jednostka w zależności od zestrojenia produkuje moc od 478 kW (650 KM) do 588 kW (800 KM).
Ze względu na swoją konstrukcję Gumpert Apollo przeznaczony jest przede wszystkim do jazdy na torze wyścigowym. Właśnie tam zmierza również wersja Gumpert Apollo Hybrid z 8-cylindrowym silnikiem w układzie V o pojemności 3,3 l współpracującym z jednostką elektryczną o mocy 100 kW (136 KM). Łączna moc całego układu wynosi ponad 464 kW (630 KM).
W chwili obecnej Gumpert Apollo z homologacją drogową i silnikiem o mocy 478 kW (650 KM) przy 6500 obr./min i momencie obrotowym 850 Nm przy 4000 obr./min sprzedawany jest w cenie 301 600 euro. Za taką cenę klient otrzymuje pojazd przyśpieszający od 0 do 100 km/h w 3,0 s i rozpędzający się do prędkości maksymalnej 360 km/h.
Na rok 2009 producent przygotował dla modelu Apollo kilka modyfikacji stylistycznych, a także podwozie hydrauliczne, które w razie potrzeby zwiększa prześwit o 30 mm.