Przyszłość nadchodzi coraz szybszymi krokami, a prezentacje ekologicznych usportowionych samochodów napędzanych przez silniki elektryczne już nikogo nie zaskakują. Szkoda, że pod maską takiego konceptu nie znajdziemy już wysokoobrotowego silnika VTEC np. takiego jak w Hondzie NSX, a "wysokoobrotową" jednostkę elektryczną.
Dwuosobowy roadster ma napęd przenoszony na tylną oś, a do jego budowy użyto lekkich materiałów, między innymi karbonu. Jak zapewnia Honda samochód ma dostarczać wiele przyjemności z jazdy, to miedzy innymi zasługa niskiej masy pojazdu i sportowo zestrojonego zawieszenia.
Silnik elektryczny pozwoli uzyskać zasięg 160 km, podobna jest też prędkość auta 160 km/h. Te dane nie przekonują nas do tego pojazdu. Jednak przyśpieszenie do 100 km/h wywiera pozytywne wrażenie. EV-Ster ma osiągać setkę po pięciu sekundach, ale czy to wystarczy by przekonać do niego miłośników Hondy?