Hyundai i30 Fastback N również będzie oferowany z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 2.0 T-GDI, dostępnym w dwóch poziomach mocy. Podstawowa wersja ma moc 250 KM, a N Performance – 275 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 353 Nm (z funkcją overboost – 378).
W obu przypadkach silnik współpracuje z ręczną, sześciostopniową skrzynią biegów, która przenosi napęd na przednie koła. Wyższy wariant N Performance zawiera elektronicznie kontrolowany mechanizm różnicowy na przedniej osi. Osiągi fastbacka są tożsame z hatchbackiem. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h, w zależności od wersji silnika, zajmuje 6,4 lub 6,1 s. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h.
Zainteresowanie modelem i30 N przekroczyło początkowe oczekiwania producenta. W ciągu pierwszej połowy tego roku w Europie sprzedano już prawie 3 tys. egzemplarzy tego modelu. Oficjalna premiera sportowego Fastbacka odbędzie się na początku października podczas salonu samochodowego w Paryżu.