Gamę Q50 otwiera wersja z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2,2 litra w cenie 144 tys. złotych. Jest ona już w standardzie bogato wyposażona. Wymienić tu należy diody LED zastosowane w światłach tylnych, przednich światłach przeciwmgielnych oraz kierunkowskazach zintegrowanych z podgrzewanymi lusterkami zewnętrznymi. Aby zapewnić łatwe usuwanie drobnych zadrapań, zastosowano samonaprawiającą się zewnętrzną powłokę lakierniczą. Sportowego wyglądu nadaje Q50 wykończenie podwójnych rur wydechowych chromem.
Z przodu kokpitu nowy model ma dwie osobne przestrzenie, oddzielone charakterystyczną linią, która przebiega przez całą konsolę centralną. Na desce rozdzielczej znajdziemy nowy system Infiniti InTouch z podwójnymi ekranami dotykowi LCD i wejściem VGA, będący rozbudowanym, ale przyjaznym w obsłudze centrum obsługi środowiska cyfrowego w samochodzie.
Sześciogłośnikowy system audio obejmuje odtwarzacz płyt CD, bezprzewodowy transfer muzyki – Bluetooth audio streaming, połączenie USB/iPod i system sterowania głosem. Osoby, którym zależy na jeszcze doskonalszym dźwięku, mogą wybrać 14-głośnikowy system audio marki Bose. Precyzyjne utrzymanie pożądanej temperatury we wnętrzu zapewnia adaptacyjna klimatyzacja dwustrefowa. Całości dopełniają wielofunkcyjna skórzana kierownica i obszyta skórą dźwignia zmiany biegów oraz stylowe, aluminiowe progi przednich drzwi.
W Q50 ważne są oczywiście także technologie, dlatego też standardowymi elementami jego wyposażenia są m.in.: tempomat, ogranicznik prędkości, system start-stop oraz układ ułatwiający ruszanie pod górę. Bezpieczeństwo podróżnych zwiększa natomiast system kontroli dynamiki pojazdu z takimi elementami jak: aktywna kontrola toru jazdy, system kontroli trakcji, system monitorujący i ostrzegający o zmianie ciśnienia w oponach oraz wspomaganie hamowania.
Bogatsza wersja Premium kosztuje o 11,4 tys. zł więcej niż podstawowa, czyli 155,4 tys. zł. Auto w tej wersji wyposażone jest w 17-calowe felgi aluminiowe i opony typu run-flat. We wnętrzu mamy natomiast skórzane fotele, które dostępne są w trzech kolorach: czarny (Graphite), szary (Stone) lub beżowy (Wheat). Oba przednie fotele są ponadto wyposażone w podgrzewane oparcia i siedziska. W wersji Premium mamy też do wyboru różne wykończenia wnętrz: dla zwolenników surowości − aluminium Kacchu, dla miłośników eleganckiego ciepła − drewno klonowe. Wyposażeniem tej wersji jest również lusterko wsteczne z funkcją automatycznego przyciemniania.
Ceny wersji Sport zaczynają się od 174 tys. zł (o 18,6 tys. zł więcej niż wersji Premium). Q50 w wersji sportowej ma bardziej agresywny wygląd, który zawdzięcza innej stylistyce przedniego zderzaka. Kolejnymi elementami odróżniającymi wersję sportową od Premium są charakterystyczne reflektory w technologii LED oraz większe, 19-calowe, trzyramienne felgi aluminiowe z oponami typu run-flat.
Wnętrze wykończono aluminium Kacchu, do którego można dobrać skórzaną tapicerkę w kolorze Graphite lub Stone. Elektrycznie regulowane przednie fotele charakteryzują się jeszcze bardziej sportowym wyglądem i zapewniają jeszcze mocniejsze trzymanie. Mają też funkcję pamięci ustawień. O wygodę kierowcy zadbano dodatkowo, wyposażając jego fotel w elektrycznie regulowane podparcie odcinka lędźwiowego. Zajęcie odpowiedniej pozycji za kierownicą ułatwia elektryczna regulacja wysokości i oddalenia kolumny kierownicy.
Wyróżnikiem wersji sportowej jest system adaptacyjnego kierowania pojazdem (Direct Adaptive Stering – DAS), zastosowany po raz pierwszy na świecie w samochodzie produkowanym seryjnie. Technologię znaną dotychczas z samolotów odrzutowych Infiniti przenosi teraz do swoich samochodów. Zaletą DAS jest dostosowywanie zarówno oporów kierownicy, jak i jej przełożeń do osobistych preferencji kierowcy i rodzaju nawierzchni. Integralnym elementem DAS jest równie innowacyjny aktywny asystent toru jazdy (Active Lane Control), który wyręcza kierowcę w korektach skrętu kierownicy, potrzebnych do utrzymania samochodu na obranym pasie ruchu podczas jazdy autostradą.
Sportowa hybryda, wyposażona w silnik V6 o pojemności 3,5 litra jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 5,3 sekundy. Standardem są tu: sportowe zawieszenie, układ odzyskiwania energii podczas hamowania i sportowe hamulce. Aby ostrzegać przechodniów przed pojazdem poruszającym się w trybie elektrycznym z niską prędkością, samochód wyposażono w system emitujący hałas, naśladujący odgłos silnika.
Nowe Infiniti Q50 można spersonalizować dzięki różnym opcjom, takim jak: okno dachowe; 18-calowe felgi aluminiowe; składana tylna kanapa, dzielona w stosunku 60:40; reflektory w technologii LED czy system nawigacji Infiniti. Aby ułatwić wybór, opracowano sześć różnych pakietów opcji.
Pakiet "Komfort": Przednie i tylne czujniki parkowania z wyświetlaczem, wycieraczki z czujnikiem deszczu oraz automatyczna recyrkulacja powietrza i filtr impregnowany polifenolem z winogron, jako elementy dodatkowe klimatyzacji dwustrefowej. Cena − 2460 zł.
Pakiet multimedialny: System nawigacji, zaawansowany system nagłośnieniowy firmy Bose z 14 głośnikami. Cena − 13 120 zł.
Pakiet "Powitanie" (standardowe wyposażenie wersji sportowej): System monitorujący i pokazujący na wyświetlaczu poziom ciśnienia w poszczególnych oponach, podgrzewane i elektrycznie składane lusterka zewnętrzne, inteligentny kluczyk I-Key z systemem smart access i poszerzoną pamięcią, system oświetlenia sekwencyjnego, kolumna kierownicy z elektryczną regulacją wysokości i oddalenia, elektryczna regulacja przednich foteli z funkcją pamięci, elektryczna regulacja podparcia odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy. Cena – 6150 zł.
Pakiet "Widoczność": System doświetlania zakrętów, reflektory z automatyczną regulacją wysokości, zapobiegające oślepianiu kierowców pojazdów nadjeżdżających z przeciwka oraz ułatwiająca parkowanie panoramiczna kamera 360°. Cena − 5330 zł.
Pakiet "Kierowanie" (standardowe wyposażenie wersji sportowej): System adaptacyjnego kierowania pojazdem dostosowujący parametry układu kierowniczego do stylu jazdy oraz aktywny asystent toru jazdy, pomagający utrzymać auto pośrodku pasa ruchu bez konieczności dokonywania korekt skrętu kierownicy. Cena − 4100 zł.
Pakiet Tarcza Bezpieczeństwa: Inteligentny tempomat z funkcją hamowania, systemy ostrzegania i zapobiegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu, systemy ostrzegania przed martwym polem i eliminacji martwego pola, prewencyjny system hamowania awaryjnego, system ostrzegania przewidujący kolizję pojazdu poprzedzającego nas bezpośrednio z pojazdem jadącym przed nim. Wersje z przekładnią automatyczną mają ponadto wspomaganie kontroli dystansu i system zapobiegania kolizjom z tyłu. Cena − 10 660 zł.
Infiniti Q50 oferowany jest w ośmiu kolorach nadwozia: Obsidian, Moonlight White, Liquid Platinum, Graphite Shadow, Hagane Blue, Chestnut Bronze, Venetian Ruby oraz Malbec Black. Dopłata za lakier metalizowany wynosi 3560 złotych.