Sprzedaż w marcu na poziomie ponad 3900 samochodów oznacza wzrost o 232 proc. w porównaniu do marca 2015 r., a ponad 6000 aut sprzedanych w pierwszym kwartale – potrojenie wyniku sprzedaży sprzed roku.

Największy udział w tym sukcesie ma Q30, nowy samochód kompaktowy segmentu premium. Na całym obszarze EMEA (Europa, Rosja, Bliski Wschód i Afryka) sprzedaż osiągnęła prawie 10 000 aut, czyli o 51 proc. więcej niż w pierwszym kwartale 2015 roku.

Równolegle z postępującym wzrostem sprzedaży producent uruchomił także więcej nowych salonów niż kiedykolwiek wcześniej – aż 25 nowych Centrów Infiniti w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Q30 – najważniejszy gracz, ale…

Swój potencjał prawdziwej lokomotywy sprzedaży pokazał nowy model – Q30, uzyskując pozycję lidera w regionie od początku sprzedaży. Największym rynkiem dla Q30 była Wielka Brytania, gdzie znalazł on prawie 1000 nabywców, a po niej Francja z liczbą niemal 800 sprzedanych Q30.

Niemniej swą popularność utrzymuje Q50. Od stycznia do marca tego sportowego sedana klasy premium kupiło ponad 1300 klientów w Europie, czyli o prawie 10 proc. więcej niż rok wcześniej.

Rekordowy rozwój sieci Infiniti

W ostatnich dwunastu miesiącach marka otworzyła 25 nowych Centrów Infiniti, więcej niż kiedykolwiek dotąd w ciągu jednego roku. Pod względem liczby salonów na kraj obecnie na czele jest Francja, w której samochody Infiniti są oferowane w 20 punktach dealerskich. Dodatkowo – realizując nowy projekt – Infiniti utworzyło w minionym roku w Europie sieć 38 Autoryzowanych Partnerów Serwisowych, dzięki czemu godne zaufania oddziały wsparcia i napraw są teraz bliżej klientów.

W Polsce krajowa sieć Infiniti powiększy się z dwóch do sześciu salonów. Już 14 kwietnia Infiniti Polska otwiera Centrum Infiniti w Krakowie. W sierpniu otwarty zostanie salon w Poznaniu, jesienią we Wrocławiu, a przed końcem roku w Gdańsku.