Przemyślana strategia inwestycyjna w zamówienia i zasoby magazynowe pod koniec 2008 i na początku 2009 roku przyniosła oczekiwany rezultat. Udało się utrzymać ceny z zeszłego roku dzięki czemu Klienci lojalnie pozostali przy szerokiej ofercie Kingwaya. Skutkiem tych działańjest sprzedaż na wysokim poziomie, która potwierdza pozycję lidera.

„Na chwilę obecną tj. 29 lipca – dokładnie koniec połowy 2009 roku osiągnęliśmy sprzedaż naszych pojazdów na poziomie planowanych ponad 30 tysięcy. Dokładnie dla sprzedanych skuterów jest to wartość 26750 sztuk oraz dla 3980 sztuk dla quadów. Oczywiście dane te dotyczą sprzedanych i zafakturowanych pojazdów. Nasza polityka dealerska jest elastyczna, ale z zasadami. Oferujemy wysokie rabaty, ale wymagamy płatności gotówką, lub krótkoterminowym przelewem bankowym. Nie stosujemy sprzedaży „w komis” czy na popularną „WZ”. Dzięki temu dane podawane przez nas są wiarygodne i łatwe do potwierdzenia.” – na temat poziomu sprzedaży Kingway Motor Poland wypowiada się Piotr Dusza Dyrektor Marketingu Grupy Kingway.

„Możemy już zacząć myśleć kategoriami Grupa Sprzedażowa, gdyż nowa marka, będąca subbrandem Kingwaya – Motoboy podbija polskie hipermarkety m.in. Tesco. Widzimy duże zainteresowanie naszym produktem w sieci. Jest tani, posiada możliwość serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w przeciwieństwie do konkurencyjnych tego typu produktów w hipermarketach. Powstały również filie naszej firmy w Czechach i w Skandynawi oraz krajach nadbałtyckich” – kontynuuje Piotr Dusza.

Zgodnie z obietnicą do sprzedaży trafiły pierwsze egzemplarze zapowiadanego "Streeta". Zgrabny, nowoczesny i bardzo designerski może stać się alternatywą w stosunku do skuterów szczególnie dla młodego segmentu Klientów. Dzięki poważnemu wyglądowi motocykla już teraz po paru dniach sprzedaży cieszy się on sporym zainteresowaniem.

„Nie oznacza to oczywiście, że przestawiamy się na sektor motocyklowy. Kingway był, jest i będzie Królem skuterów. Tak postrzegają nas Klienci i to nam odpowiada. Jednakże jesteśmy bardzo otwarci na nowości i innowacje jakie projektowane i przygotowywane są w Chinach czyli Zhōng huá rén mín gòng hé guó.”

Jeśli lato łaskawie będzie trwało do połowy września, a złota polska jesień pozwoli użytkownikom dwóch kółek na jazdę do końca października, a momentami nawet w listopadzie jak to było w latach ubiegłych to poziom sprzedaży Kingway Motor Poland przekroczy ten z roku ubiegłego czyli ponad 52 tysiące sprzedanych pojazdów.