W 2009 roku kryzys gospodarczy dotknął wielu producentów, importerów i sprzedawców. W szczególności dotyczyło to branży motoryzacyjnej.

- Miniony sezon, pomimo złej sytuacji rynkowej był dla nas pozytywnym zaskoczeniem. W okresie od stycznia do grudnia 2009 udało nam się sprzedać łącznie41 328 pojazdów. To mniej niż zakładaliśmy pod koniec 2008 roku, ale to i tak stawia naszą firmę na miejscu lidera w sektorze sprzedaży pojazdów importowanych do Polski.Zeszły rok pokazał, że dzięki dobrej polityce sprzedaży, konsekwentnym realizowaniu strategii wizerunkowej możemy utrzymać pozycje numer 1. Mamy nadzieję, że rozpoczynający się właśnie sezon będzie pomyślny i owocny w nowe rynki zbytu. Planujemy kolejną ekspansję terytorialną, nie oddając jednak palmy pierwszeństwa konkurencji – tak o planach na zbliżający się wielkimi krokami sezon mówi Zbigniew Skrzypczyk, Prezes Kingway Motor Poland.

Najbliższe spotkanie klientów z firmą Kingway- inaugurujące sezon, odbędzie się podczas II Ogólnopolskiej Wystawy Motocykli i Skuterów w Warszawie w dniach 19 - 21 lutego.

Oprócz kilku nowości, jakimi będzie chciał zaskoczyć Kingway na najbliższych targach, jest kontynuacja obranej w zeszłym sezonie drogi wizerunkowej w sportach wyczynowych.

- Będziemy dalej obecni w tych miejscach, gdzie udało nam się odnieść sukcesy. Niebieskie barwy Kingway pojawią się na WMMP, na quadowych rajdach przeprawowych. Planujemy dalszą, rozpoczętą z rozmachem identyfikacje marki Kingway z quadami sportowymi. Kto wie, może też pojawimy się w innych zawodach, nie mniej widowiskowych. Ale nie chciałbym teraz mówić o wszystkich planach. Nie byłoby zaskoczenia. Konkurencja nie śpi -nad strategią marketingową i wizerunkową czuwać będzie podobnie jak w latach ubiegłych Piotr Dusza, Dyrektor marketingu Kingway Motor Poland.

Sezon już za parę tygodni będzie rozpoczęty. Zapraszamy Państwa do odwiedzenia stoiska numer 39A w kompleksie wystawienniczym MT Polska przy ulicy Marsa 56 w Warszawie.