Nie każdy klasyk musi mieć oryginalny silnik, z takiego założenia wyszła firma Pogea Racing. Za napęd Chevroleta odpowiada nowoczesna jednostką V8 przeszczepiona z Corvetty Z06. Ośmiocylindrowiec o oznaczeniu LS3 produkuje 485 KM i 585 Nm momentu obrotowego. Tak duża moc wymagała założenia nowego dyferencjału, może on przenieść siłę 1000 Nm momentu obrotowego.
Politycy łamią przepisy drogowe!Delikatnym modyfikacjom poddane zostało także nadwozie auta. O zmiany stylistyczne zadbał sam Chip Foose – specjalista od samochodów typu hot-rod. Z tyłu odnajdujemy końcówki układu wydechowego zintegrowane ze zderzakiem oraz światła wykonane w technologii LED. Klasyk toczy się na szerokich alufelgach z nisko profilowymi oponami.
Duża moc wymaga odpowiedniego zawieszenia i hamulców. Konstruktorzy uzbroili Corvette w gwintowane zawieszenie i nowoczesny układ hamulcowy.