Czterokrotny rajdowy Mistrz Polski użyczył swojego wizerunku Castrolowi. Szeroko zakrojona ogólnopolska kampania trwać będzie do końca czerwca.

Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej akcji reklamowej, której bohaterami byli kierowcy tuningowanych samochodów i ich maszyny. Użytkownicy oleju Castrol Edge to kierowcy, którzy kochają swoje auta i wybierają produkty najwyższej jakości.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu współpracy z Leszkiem – mówi Maciej Gondko, Marketing Manager Castrol. Naszą kampanią chcemy przekonać wszystkich tych, którzy kochają swoje samochody że mamy najlepszy olej na rynku. Współpraca z rajdowym samochodowym mistrzem Polski jest czynnikiem uwiarygodniającym nasz przekaz reklamowy.

- Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z Castrolem, który jest legendą sportów motorowych - powiedział Leszek Kuzaj. Znam i doceniam wysoką jakość produktów tej firmy. Wierzę, że nasza współpraca będzie długotrwała i przyniesie korzyści dla obu stron.