Logo

Leszek Kuzaj i jego Subaru w reklamie

Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun

Czterokrotny rajdowy Mistrz Polski użyczył swojego wizerunku Castrolowi. Szeroko zakrojona ogólnopolska kampania trwać będzie do końca czerwca.

Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej akcji reklamowej, której bohaterami byli kierowcy tuningowanych samochodów i ich maszyny. Użytkownicy oleju Castrol Edge to kierowcy, którzy kochają swoje auta i wybierają produkty najwyższej jakości.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu współpracy z Leszkiem – mówi Maciej Gondko, Marketing Manager Castrol. Naszą kampanią chcemy przekonać wszystkich tych, którzy kochają swoje samochody że mamy najlepszy olej na rynku. Współpraca z rajdowym samochodowym mistrzem Polski jest czynnikiem uwiarygodniającym nasz przekaz reklamowy.

- Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z Castrolem, który jest legendą sportów motorowych - powiedział Leszek Kuzaj. Znam i doceniam wysoką jakość produktów tej firmy. Wierzę, że nasza współpraca będzie długotrwała i przyniesie korzyści dla obu stron.

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun
Powiązane tematy: Castrol Wiadomości
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu