Bardzo ciekawy design samochody jest zdominowany okrągłościami. Przednie reflektory z gładkiego szkła oraz charakterystyczny wlot powietrza do chłodnicy sprawiły, że wyglądający na zdjęciach jak zabawka pojazd robi bardzo miłe wrażenie. Japończycy dali klientom sporo czasu na zaprzyjaźnienie się z Copenem. Pierwsza, studyjna wersja auta została wystawiona podczas salonu motoryzacyjnego w Tokio w 1999 roku. Dwumiejscowy roadster mierzy zaledwie 3,40 metra długości, 1,25 metra wysokości. Ponieważ w dużych japońskich miastach posiadanie dużego (patrz wyposażonego w duży silnik) pojazdu jest obwarowane licznymi zakazami i opłatami, Copena napędza czterocylindrowy silnik o pojemności 660 ccm (tylko 8 ccm większy od naszego rodzimego Malucha). Jednostka napędowa dzięki turbodoładowaniu rozwija moc 64 KM (maksymalny moment obrotowy wynosi 110 Nm), co pozwala na osiągnięcie "setki" w 9,7 sekundy. Auto waży 830 kg. Średnie zużycie paliwa wynosi 5,6 l/100 km. Autko nie będzie oferowane w Europie. W Japonii kosztuje w przeliczeniu 13 tys. euro.
Małe TT z dachem SLK
Z zewnątrz samochodzik wygląda jak pomniejszone Audi TT, które w ciągu 20 sekund zmienia się w bardzo zgrabny kabriolet. Smaczku sprawie dodaje fakt, że mechanizm hardtopu działa podobnie jak w Mercedesie SLK.