Japońska marka rozwija się w Polsce wyjątkowo dynamicznie. W 2014 r. odnotowała 77 proc. wzrost sprzedaży i zwiększa udziały w polskim rynku aut nowych.
Mazda w Polsce staje się coraz bardziej popularniejsza marką, w czym skutecznie pomaga zróżnicowana oferta modelowa. Od chwili powołania do życia nowego importera, czyli od 2008 roku sprzedanych zostało w Polsce ponad 25 tys. nowych samochodów tej marki.
Importer kończy kolejny rok ze wzrostem sprzedaży przekraczającym 70 proc.W 2014 r. do polskich użytkowników trafiło 7 531 samochodów marki Mazda. Największą popularnością cieszyła się takie modele jak: Mazda3 (2 924 zarejestrowane egzemplarze), Mazda6 (2 663 egz.) oraz CX-5 (1 646 egz.).
- Wprowadzenie na rynek Mazdy CX-5 w 2012 r. było przełomem dla Mazdy na całym świecie. To początek nowego rozdziału naszej historii, w której zapisują się również kolejne modele SKYACTIV – Mazda6 i Mazda3. Dzięki nim przyciągnęliśmy nowych klientów, również z marek segmentu premium, co pozwoliło nam na szybki rozwój. Z niecierpliwością czekamy na wydarzenia rozpoczętego roku – w 2015 rodzina Mazdy znowu się powiększy. Już wiosną w naszych salonach zadebiutuje nowa Mazda2 oraz Mazda6 i CX-5 2015. W ofercie mamy też limitowaną serię największego SUV-a: CX-9. W drugiej połowie roku wprowadzimy natomiast zupełnie nową Mazdę CX-3 oraz czwartą generację kultowej Mazdy MX-5. Zapowiada się kolejny udany rok dla Mazdy – podsumowuje Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.