Tym razem na miejscem premiery była meksykańska Puebla, w której znajduje się tor wyścigowy znany z sukcesów samochodów marki Mercedes. W 1952 roku Karl Kling i Hans Klenk jadący modelem 300 SL seria 194 wygrali wyścig Carrera Panamericana.
Wiadomo już, że Mercedes-Benz wraz z nowym samochodem nie wystawi jednak swojego zespołu fabrycznego. Aerodynamiczne modyfikacje wersji seryjnej są już widoczne na pierwszy rzut oka. Zmieniony został przedni zderzak, pokrywa silnika z dużym otworem, szersze są błotniki. Powiększone zostały boczne otwory wlotu powietrza.
W tylnej części dominuje duży regulowany spoiler, który zapewnia maksymalny docisk. Nie podano mocy silnika, ale wiadomo, że pozostała jednostka napędowa V8 o pojemności skokowej 6,2 litra z sześciostopniową sportowa przekładnią. Auto posiada też blokadę dyferencjału. Sprężyny i amortyzatory są ustawiane indywidualnie w zależności od rodzaju nawierzchni toru. Zmieniona została także charakterystyka układu kierowniczego. Koła AMG mają centralne mocowanie, a system hamulcowy dysponuje układem ABS.
We wnętrzu zamontowano klatkę bezpieczeństwa, a jedyny fotel wyposażono w sześciopunktowe pasy bezpieczeństwa i system HANS. Kierowca ma do dyspozycji centralny wyświetlacz, który ukazuje prędkość, obroty silnika, temperaturę płynów, a także czasy jednego okrążenia.
Sprzedaż wyścigowej wersji SLS AMG GT3 rozpocznie się jesienią 2010 roku i zapewne pierwsze egzemplarze zobaczymy na torach dopiero w sezonie 2011.