Roadster waży 1660 kg i jest o 40 kg cięższy od coupe za sprawą dodatkowych wzmocnień nadwozia. Dach jest materiałowy, trzywarstwowy i można go składać w czasie jazdy z prędkością do 50 km/h. Przemiana z coupe w cabrio trwa 11 s. Bagażnik modelu SLS Roadster (173 l) jest właściwie identyczny z kufrem wersji coupe (176 l). Pod maską pracuje wolnossący silnik 6,2 l V8 o mocy 571 KM. Osiągi? 3,8 s do setki i maksymalnie 317 km/h. Średnie zużycie paliwa – 13,2 l/100 km. Skrzynia biegów – dwusprzęgłowa, 7-biegowa, o 4 trybach pracy. Dodatkowo jest blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi. Z nowości warto wspomnieć o brązowym lakierze, lekkich 10-ramiennych felgach, drążku zmiany biegów E-Select oraz systemie AMG Performance Media, podającym kierowcy informacje dotyczące m.in. przyspieszania i czasu okrążeń. Zamówienia można składać od 1 czerwca, najtańsza wersja kosztuje w Niemczech niecałe 200 tys. euro.
Mercedes SLS AMG Roadster
Mercedes jest fajny, supersamochód Mercedesa jest fajny i smakowity, a już supersamochód Mercedesa w wersji cabrio jest fajny, smakowity i pociągający. Przedstawiam model SLS AMG Roadster.