Roadster waży 1660 kg i jest o 40 kg cięższy od coupe za sprawą dodatkowych wzmocnień nadwozia. Dach jest materiałowy, trzywarstwowy i można go składać w czasie jazdy z prędkością do 50 km/h. Przemiana z coupe w cabrio trwa 11 s. Bagażnik modelu SLS Roadster (173 l) jest właściwie identyczny z kufrem wersji coupe (176 l). Pod maską pracuje wolnossący silnik 6,2 l V8 o mocy 571 KM. Osiągi? 3,8 s do setki i maksymalnie 317 km/h. Średnie zużycie paliwa – 13,2 l/100 km. Skrzynia biegów – dwusprzęgłowa, 7-biegowa, o 4 trybach pracy. Dodatkowo jest blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi. Z nowości warto wspomnieć o brązowym lakierze, lekkich 10-ramiennych felgach, drążku zmiany biegów E-Select oraz systemie AMG Performance Media, podającym kierowcy informacje dotyczące m.in. przyspieszania i czasu okrążeń. Zamówienia można składać od 1 czerwca, najtańsza wersja kosztuje w Niemczech niecałe 200 tys. euro.
Galeria zdjęć
Mercedes SLS AMG Roadster
Mercedes SLS AMG Roadster
Mercedes SLS AMG Roadster
Mercedes SLS AMG Roadster
Mercedes SLS AMG Roadster
Mercedes SLS AMG Roadster
Mercedes SLS AMG Roadster
Mercedes SLS AMG Roadster
Mercedes SLS AMG Roadster
Mercedes SLS AMG Roadster
Mercedes SLS AMG Roadster
Mercedes SLS AMG Roadster