Najpopularniejszym modelem roku fiskalnego 2010 okazał się Lancer, który trafił do 3090 odbiorców (Lancer Sportback - 1927 aut, Lancer Sedan - 1119 aut, Lancer Evolution 44 auta). Na drugim miejscu uplasował się Outlander, na zakup którego zdecydowało się 2787 klientów. Trzecie miejsce zajął nowy model ASX, który pomimo debiutu w lipcu 2010 roku zdobył aż 2240 klientów. Kolejne modele w rankingu to Colt (1261 sztuk) i  L200 (617 sztuk). Wynik uzyskany w całym omawianym okresie był niemal o 15 proc. lepszy od rezultatu odnotowanego w roku obrachunkowym 2009.

Powodów do zadowolenia japońskiej marce dostarczył także pierwszy kwartał 2011 roku. Od stycznia do marca klienci kupili 1751 samochodów Mitsubishi, co oznacza prawie 9-proc. wzrost sprzedaży w stosunku do pierwszego kwartału 2010 roku. Bestsellerem nadal pozostaje Lancer, którego zakupiło 550 klientów (292 Lancery Sportback - o 26 proc. więcej niż przed rokiem, 253 Lancery Sedan - wzrost o 140 proc. i 5 Lancerów Evolution).

Na drugie miejsce w zestawieniu awansował nowy crossover Mitsubishi ASX, którego wybrało 496 klientów. Tuż za nim uplasował się Colt, zdobywając 408 nabywców (Colt 5-drzwiowy - 353 sztuki, o 31 proc. więcej, Colt 3-drzwiowy -55 aut -  10-proc. wzrost sprzedaży).

W pierwszym kwartale bieżącego roku klienci odebrali także pierwszych 8 egzemplarzy elektrycznie napędzanego samochodu Mitsubishi i-MiEV. To pierwszy i jak na razie jedyny seryjnie produkowany pojazd elektryczny dostępny na polskim rynku.

W marcu z salonów Mitsubishi wyjechało nowymi samochodami 720 klientów, co przekłada się na  54-proc. wzrost sprzedaży w porównaniu do tego samego miesiąca 2010 roku.

Najpopularniejszym modelem marca był Lancer, trafiając do 255 klientów (sprzedano 142 Lancery Sportback - o 56 proc. więcej, 110 Lancerów Sedan - ponad trzykrotny wzrost i 3 Lancery Evolution). Na drugim miejscu w tabeli sprzedaży znalazł się Mitsubishi Colt, na zakup którego zdecydowało się 150 nabywców (125 Coltów 5-drzwiowych - ponad 5-krotny wzrost, 25 modeli 3-drzwiowych- więcej o niemal 200 proc.). 149 klientów zakupiło model ASX a 128 kierowców opuściło salony Mitsubishi za kierownicą Outlandera.

- Jesteśmy zadowoleni z dużego zainteresowania modelami Lancer i Colt, które zawdzięczają  swej stylistyce i dobrej opinii, którą się cieszą w połączeniu z dobrą ofertą cenową - powiedział Adam Męciński dyrektor sprzedaży i marketingu polskiego oddziału firmy Mitsubishi Motors. - Rok 2011 jest pierwszym pełnym rokiem sprzedaży nowego crossovera ASX, który jest świetnie oceniany przez klientów. Ten rok powinien też przynieść zwiększenie sprzedaży pickupa L200, który jako jedyny model w naszej ofercie daje przy zakupie przedsiębiorcom możliwość pełnego odliczenia 23% podatku VAT - dodał Męciński.