Technicznym zaskoczeniem jest z pewnością hardtop. To rozwiązanie pozwala za jednym naciśnięciem klawisza na zmianę coupé w kabriolet, targę lub speedstera. Elektryczny dach chowa się w bagażniku, nie zajmując przy tym całej przestrzeni ładunkowej.Niższy o 12,7 cm w stosunku do modelu IS 300, ma być napędzany przez ośmiocylindrowy silnik z 6-stopniową, sekwencyjną skrzynią biegów. System kierowania Drive-by - Wire jak i część rozwiązań technicznych zapożyczono z Formuły 1.Cztery lekkie kubełkowe fotele o smukłych kształtach tworzą kontrast sportu i elegancji.Choć nowy Lexus stanowi na razie studium stylistyczne, to część nowinek technicznych znajdzie z pewnością zastosowanie w następnych modelach japońskiego koncernu.
Następca IS 300?
Styliści centrum Lexusa zaprojektowali bryłę pojazdu w taki sposób, aby zaakcentować mocny charakter auta. Motywem przewodnim są ostre przetłoczenia, które po chwili zmieniają się w łagodne łuki.