Nissan planował pierwotnie produkować w brytyjskim Sunderland 130 tys. Qashqaiów rocznie, ale z powodu dużego popytu szuka sposobów na zwiększenie produkcji.

Duży sukces Nissan Qashqai odnosi także w rejonie Europy Środkowej. W 2007 roku główny importer na Europę Środkową chciał sprzedać 2911 samochodów, jednak od przełomu lutego i marca, kiedy rozpoczęto sprzedaż auta, sprzedano w tym rejonie Europy już 1656 samochodów, czyli 57 % planu rocznego.

Według Nissana Qashqai jest atrakcyjny zwłaszcza dla młodszej klienteli, a większość kupujących tego modelu jeździła wcześniej w samochodzie segmentu C. W marcu 69 % klientów przyszło od konkurencji.

Już wcześniej podano informację, że od końca maja rozpocznie się eksport auta do Japonii, gdzie auto będzie sprzedawane pod nazwą Dualis, a następnie samochód trafi do państw Środkowego Wschodu i na inne rynki światowe.

Źródło: Komunikat prasowy Nissan