Cztery największe rynki – hiszpański, francuski, brytyjski i włoski – wciąż korzystają z premii za złomowanie, przy czym w Wielkiej Brytanii i Włoszech programy te właśnie się kończą. Wolumen całej sprzedaży w Niemczech był o 26% niższy w porównaniu z wynikiem sprzed roku z uwagi na zakończenie programu premii za złomowanie na tamtejszym rynku.

Bernard Loire, wiceprezes ds. operacyjno-handlowych w europejskim oddziale Nissana powiedział: „Nasz udział w rynku na poziomie 2,7% był zgodny z prognozami i wyższy w porównaniu z tym samym miesiącem rok wcześniej, mimo zakończenia programu premii za złomowanie na rynku brytyjskim i włoskim. W roku obrachunkowym odnotowaliśmy udział w rynku na poziomie 2,8%, czyli wyraźnie powyżej planowanego. Na wszystkich rynkach przyjmujemy mnóstwo zamówień, zwłaszcza na model Qashqai”. Sprzedaż samochodów marki Nissan w marcu 2010 roku

Sprzedaż samochodów marki Nissan w marcu 2010 roku KrajMarzec 2010Zmiana w stosunku do marca 2009Wielka Brytania14929+68%Włochy5817+31%Hiszpania4924+42%Francja4834+108%Rosja4437-55.3%Niemcy4002+34%Irlandia1582+84%Holandia1360+48%Belgia / Luksemburg1325+62%Polska1143+2%