Zmiany zewnętrzne to m.in. nowe tylne światła, nawiązujące kształtem do lamp Qashqaia, z przezroczystym elementem w kształcie grota strzały otaczającym czerwoną część klosza. Dwa nowe metalizowane lakiery - Pearl White i Graphite Blue - kontrastują z nowymi 18-calowymi aluminiowymi obręczami z ramionami w kształcie litery V. Pięcioramienny wzór obręczy 20-calowych nie został zmieniony.

Większość zmian dotyczy jednak przedziału pasażerskiego. Zmieniono czcionkę cyfr w zestawie wskaźników, a dotychczasowe pomarańczowe podświetlenie zastąpiono bardziej eleganckim - białym. Centralna konsola lepiej integruje się z resztą kabiny, ponieważ ma teraz ten sam kolor, co cała deska rozdzielcza. Nowa jest także skórzana tapicerka foteli i drzwi, w której marszczenia zastąpiono regularnymi przeszyciami. W tylnej części kabiny opcjonalny ekran DVD montowany wcześniej w podsufitce zastąpiono dwoma oddzielnymi wyświetlaczami zintegrowanymi z zagłówkami przednich foteli.

Żadnych modyfikacji nie znajdziemy pod maską. Egzemplarze ze 190-konnym silnikiem wysokoprężnym 2.5 dCi to około 90 procent sprzedaży w Europie Zachodniej. Pozostali klienci decydują się na elastyczny i potężny silnik benzynowy 3.5 V6 o mocy 256 KM i maksymalnym momencie obrotowym 334 Nm.„Murano pozostaje flagowym crossoverem Nissana. Jego wysoka jakość, komfort i bogactwo wyposażenia zostały jeszcze silniej podkreślone wprowadzonymi przez nas subtelnymi modyfikacjami" - mówi Guillaume Cartier, wiceprezes ds. sprzedaży w europejskim oddziale Nissana.