Nissan Sales Central & Eastern Europe – regionalna struktura Nissana -wprowadziła projekt Qashqai Commando w czterech podległych sobie krajach: Polsce, w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji.

Qashqai to najlepiej sprzedający się SUV w Europie. Od marca 2007, kiedy to rozpoczęła się sprzedaż, ponad 376 000 aut znalazło swych nabywców w Europie. W czterech krajach regionu Nissan sprzedał ponad 11 700 Qashqai’ów do końca czerwca 2009 roku, z tego 5 946 w Polsce.

Pomysł na stworzenie Qashqai Commando powstał by przybliżyć “miastoodporny” wizerunek auta naszym klientom, by znali go nie tylko z telewizyjnych reklam ale także z wydarzeń w ich rodzinnym mieście czy u najbliższego Dealera.

Qashqai Commando to team parkurowy, 3 samochody oklejone w oryginalny sposób i grupa animatorów. Qashqai DJ to kolejna atrakcja akcji – jego unikalny system nagłośnieniowy, hydraulicznie sterowane i wysuwane drzwi oraz zintegrowana konsola DJ’a stają się atrakcją samą w sobie. Akcja składa się z 30 jednodniowych pokazów miejskich i imprez dealerskich, które będą miały miejsce w największych miastach regionu. Szesnaście z nich odbędzie się w Polsce.

Każdego dnia imprezy punkty dealerskie otwarte są w wydłużonych godzinach a auta testowe są do dyspozycji. Klienci mogą zapoznać się ze miejską dyscypliną, jaką jest parkur, wziąć udział w konkursach i otrzymać okolicznościowe pamiątki. Dwustu pierwszych klientów otrzyma nieśmiertelniki Qashqai Commando. Dodatkowo, wszyscy ci, którzy zamówią samochód Qashqai lub Qashqai+2 w dniu imprezy otrzymają specjalny pakiet akcesoriów o wartości ok. 3 000 złotych.

Dotychczas odwiedzone zostały następujące miasta: Białystok, Warszawa, Lublin, Olsztyn, Płock, Gdańsk oraz Poznań, Zielona Góra i Bielany Wrocławskie.

W najbliższym czasie imprezy odbędą się:

FIRMAMIEJSCOWOŚĆDATA JAPAN MOTORSBielsko Biała24 wrześniaPOLMOTORSzczecin30 wrześniaODYSSEYWarszawa1 październikaJAPAN MOTORSKraków2 październikaYAMAOsielsko k/Bydgoszczy3 października