Piąta generacja LS-a zyskała nową „twarz” marki, która pojawiła się po raz pierwszy w najmniejszym modelu CT. Ostatnio przody w tym stylu otrzymały odświeżony RX i zupełnie nowy GS. Po zamówieniu opcjonalnych, trzyczęściowych reflektorów w technologii LED, auto jest wyposażone w pełni diodowe oświetlenie (LED-owe światła przeciwmgielne, kierunkowskazy i światła tylne są standardem). Zmienił się także tył flagowego Lexusa. Tutaj zmodyfikowano zderzak oraz przeprojektowano lampy. LS F Sport cechuje się jeszcze agresywniejszą stylizacją za sprawą sportowego body kitu i obniżonemu zawieszeniu.
Dużo uwagi poświęcono także wnętrzu, które przypomina to z nowego Lexusa GS.. Gruntownie zmieniono deskę rozdzielczą, zamontowano analogowy zegarek, zmodyfikowano dźwignię do obsługi automatycznej skrzyni biegów oraz wprowadzono system Remote Touch drugiej generacji do obsługi systemów pokładowych, który przypomina myszkę komputerową.
Nic nie zmieni się pod maską. Lexus LS 2013 nadal będzie oferowany z dotychczasowymi silnikami benzynowymi (4,6 i 5.0 V8) w wersjach: LS 460, LS 460 AWD (napęd na wszystkie koła), hybrydowej LS 600h i królewskiej, wydłużonej LS 600h L.
Nowego Lexusa LS z całą pewnością zobaczymy we wrześniu na paryskim autosalonie. Samochód trafi do sprzedaży w Polsce pod koniec bieżącego roku.