Najmniejsze dziecko Toyoty, czyli Aygo nie przeszło rewolucyjnych modyfikacji. Przeprowadzone zmiany to po prostu delikatny lifting, ale osoba posiadająca poprzedni model zauważy je bez problemu
Toyota Aygo to samochód segmentu A dostępny na rynku od 2005 roku. Do dziś japońska marka sprzedała 580 tysięcy egzemplarzy tego malucha. To miejskie auta skierowane jest zarówno do mężczyzn, jak i kobiet.
Z zewnątrz Toyotę Aygo wyróżnia nowy kształt przedniego zderzaka, w którym umieszczono światła LED do jazdy dziennej oraz przyciemniane tylne szyby. Więcej różnic pomiędzy nową wersja, a jej poprzednikiem odnajdziemy we wnętrzu, są to: skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów, dodano obrotomierz, a radio ma wejście USB i Bluetooth. Niestety np. obrotomierz znajduje się w tzw. pakiecie Tech, który wymaga dopłaty 600 zł.
Wersja Chilli ma polakierowane na pomarańczowo obudowy zegarów, wykończenia głośników i nawiewów oraz elementy tapicerki w tym samy kolorze.
Toyota Aygo nadal dostępna jest w wersji trzy i pięciodrzwiowej za podstawowy model zapłacimy 32 500 zł, natomiast na zakup wersji z najbogatszym wyposażeniem musimy przygotować kwotę 44 000 zł plus dopłata za lakier metalik. Za najtańszą wersję z klimatyzacją zapłacimy 37 900 zł.
Silniki Aygo ma 68 KM i wyciąga ją z pojemności 998 cm3. Japoński maluch osiąga setkę po 14,2 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 157 km/h. Autko zużywa średnio 4,5 litra na 100 km (dane producenta).
Galeria zdjęć
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.