Produkcyjna wersja różni się nieco od tej pokazanej na targach w Detroit. Niewielkie zmiany objęły wnętrze, w którym miłośnicy marki poczują się jak w domu, a które oferuje nieco więcej miejsca dla pasażerów i większy bagażnik. Zgodnie z oczekiwaniami, projektanci Subaru stonowali wygląd karoserii, który jest zdecydowanie mniej drapieżny niż w prototypie, natomiast tył przypomina teraz Lexusa GS.

Nowa platforma, na której jeździć będzie Legacy, jest większa, co zapewnia większą ilość miejsca wewnątrz, przy zachowaniu dobrych własności jezdnych.

Oferta jednostek napędowych obejmie nowy, 6-cylindrowy silnik typu bokser, o pojemności 3,6 litra, który zastąpi obecny, 3-litrowy. Maksymalna moc równa będzie 256 KM, a moment obrotowy sięgnie wartości 335 Nm. Napęd przenoszony będzie za pośrednictwem 5-stopniowe skrzyni biegów.

Foto: Onet
Leopard

Pozostałe silniki to wolnossący czterocylindrowy bokser o pojemności 2,5 litra, który wygeneruje maksymalną moc 170 KM oraz 230 Nm momentu obrotowego. Z tym motorem współpracować będzie 6-stopniowa przekładnia manualna lub bezstopniowa CVT Lineartronic.

Foto: Onet
Leopard

Kolejna jednostka to 2,5-litrowy czterocylindrowy bokser z turbosprężarką, pochodzący z Subaru Impreza WRX, połączony z 6-stopniową skrzynią manualną. Maksymalna moc wyniesie w tym przypadku 265 KM, a moment obrotowy 350 Nm. Pozwoli to na przyspieszenie od 0 do 96 km/h (60 mph) w czasie poniżej 6 sekund.

Kolejna jednostka to 2,5-litrowy czterocylindrowy bokser z turbosprężarką, pochodzący z Subaru Impreza WRX, połączony z 6-stopniową skrzynią manualną. Maksymalna moc wyniesie w tym przypadku 265 KM, a moment obrotowy 350 Nm. Pozwoli to na przyspieszenie od 0 do 96 km/h (60 mph) w czasie poniżej 6 sekund.

Kolejna jednostka to 2,5-litrowy czterocylindrowy bokser z turbosprężarką, pochodzący z Subaru Impreza WRX, połączony z 6-stopniową skrzynią manualną. Maksymalna moc wyniesie w tym przypadku 265 KM, a moment obrotowy 350 Nm. Pozwoli to na przyspieszenie od 0 do 96 km/h (60 mph) w czasie poniżej 6 sekund.

Na rynkach europejskich pojawią się także benzynowe i wysokoprężne silniki bokser o pojemności 2 litrów. Ich premiera przewidywana jest na wrześniowym salonie samochodowym w Frankfurcie.

Sprzedaż nowego Legacy rozpocznie się w Stanach Zjednoczonych latem tego roku. Koszty zakupu mają być zbliżone do cen aktualnego modelu.

Na rynkach europejskich pojawią się także benzynowe i wysokoprężne silniki bokser o pojemności 2 litrów. Ich premiera przewidywana jest na wrześniowym salonie samochodowym w Frankfurcie.

Sprzedaż nowego Legacy rozpocznie się w Stanach Zjednoczonych latem tego roku. Koszty zakupu mają być zbliżone do cen aktualnego modelu.