Kultowa w rajdowych kręgach Impreza w wersji WRX STI od roku modelowego 2011 oznaczana będzie po prostu jako Subaru WRX STI - producent nie chce, aby agresywnie wyglądającą i zapewniające rewelacyjne osiągi odmianę kojarzono z „cywilnymi” wersjami rodzinnego kompakta.
Sedan podobnie jak hatchback jest napędzany 300-konnym turbodoładowanym bokserem, który rozpędza go do 255 km/h (hatchback 250 km/h). Sprint do „setki” w obu przypadkach trwa zaledwie 5,2 s. Według danych fabrycznych samochód ma się zadowalać średnio 10,5 l benzyny na 100 km.
Podstawowa wersja sedana WRX STI oznaczana literą S kosztuje 48 500 euro (ok. 190 tys. zł), i tylko ta odmiana posiada seryjnie charakterystyczny dla poprzednich generacji, ogromny spojler na klapie bagażnika.
Ciekawą propozycją w cenniku jest wersja TOP. Za 55 500 euro (ok. 220 tys.zł) otrzymujemy auto wyposażone m.in. w sportowe fotele Recaro, kute felgi firmy BBS, nawigację z ekranem dotykowym, odtwarzaczem DVD i 10 głośnikami oraz system bezkluczykowy „Keyless Access”.
W salonach sprzedaży Subaru dostępna jest również nowa Impreza XV. Stylizowany na crossovera samochód kosztuje od 23 000 euro (ok. 90 tys. zł). Od zwykłej Imprezy odróżniają go szare plastiki ochronne na zderzakach, progach, nadkolach oraz relingach dachowych.
Podstawową jednostką napędową Imprezy XV jest dwulitrowy benzynowy bokser o mocy 150 KM i średnim spalaniu 8,6 l/100 km. Diesel o pojemności dwóch litrów i identycznej mocy kosztuje od 26 000 euro (ok. 102 tys. zł) i spala w cyklu mieszanym 5,8 l/100 km.
Zarówno WRX STI, jak i Impreza XV we wszystkich wersjach silnikowych spełniają normę emisji spalin Euro 5.