W roku podatkowym 2010 koncern z Monachium zarobił 4,83 mld euro, a zysk netto wyniósł 3,23 miliarda. Łącznie Grupa BMW sprzedała 1,46 mln pojazdów, z czego 1,22 mln stanowiły auta BMW. Reszta stanowi modele Mini (234 00 egz.), Rolls Royce'a (2 711 sztuk). Wzrosła również sprzedaż motocykli BMW i Husqvarny, która przekroczyła 110 000 egzemplarzy.

W 2011 roku koncern zamierza jeszcze bardziej zwiększyć zyski i sprzedać ponad 1,5 miliona pojazdów. Mają mu w tym pomóc: debiutująca właśnie w salonach seria 6 Cabrio oraz Coupe, seria 1 M Coupe, BMW M5, Mini Coupe oraz druga generacja najmniejszej serii 1.

W planach, w ramach strategii Efficient Dynamics, jest także wprowadzenie do oferty 3-cylindrowego silnika z turbodoładowaniem. Na rynku chińskim do sprzedaży trafi długa wersja BMW serii 5plug-in hybrid. Auto zadebiutuje w kweitniu podczas Shanghai Auto Show 2011.