Wersja po faceliftingu po raz pierwszy została zaprezentowana podczas salonu samochodowego w Paryżu, czyli prawie dwa lata po wprowadzeniu modelu do sprzedaży. Jednak obecnie Hyundai modyfikuje całą gamę. Hyundai i10 otrzymał nową atrapę wlotu powietrza chłodnicy, nieco zmodyfikowane wnętrze z elementami chromowanymi. Zmieniły się lusterka zewnętrzne, które zostały zintegrowane z kierunkowskazami. Do wyboru są nowe 13- lub 14-calowe obręcze kół z metali lekkich, a także zmodyfikowane tylne światła zespolone i nowy zderzak.

Pojazd ten jest pierwszym seryjnym autem marki Hyundai, którego emisja CO2 nie przekracza 100 g/km. Versja i10 Blue wyposażona została w system ISG (Idle Stop&Go), opony o niskim współczynniku tarcia, system sterowania alternatorem oraz wyświetlacz włączonego przełożenia skrzyni biegów. Nowością jest też aluminiowy, trzycylindrowy silnik Kappa o pojemności skokowej 1.0 l o mocy 69 KM przy 6200 obr./min i maksymalnym momentem obrotowym 95 Nm przy 3500 obr./min, który spełnia wymagania normy Euro 5. W ofercie zastąpi on czterocylindrowy silnik 1.1 12V Epsilon o mocy 65 KM.