Te najbardziej rzucające się w oczy to, podobnie jak w Seicento, dwukolorowe nadwozie. Ale to nie wszystko. Zmieniono też zderzaki, przednie lampy, koła, klamki są teraz w kolorze nadwozia, a okienko w tylnym słupku zostało zasłonięte. We wnętrzu też sporo innowacji. Tapicerka zyskała nową barwę, kierownica i uchwyt drążka zmiany biegów zostały obszyte skórą, a centralna konsola i obwódki wokół zegarów są teraz metalizowane. Klamki wewnętrzne wykonano z polerowanego metalu. Uzupełnieniem wyposażenia nowej Agili jest system audio z radioodtwarzaczem CD CDR 2005. Kolorowe dodatki mające urozmaicić gamę małego mikrovana to tylko część nowości Njoya. Oprócz nich producent wyposażył auto także w boczne poduszki powietrzne (do tej pory Agila mogła mieć jedynie airbagi czołowe) oraz w aktywne zagłówki przednich siedzeń (znane do tej pory jedynie z samochodów wyższej klasy). Inną nowością Agili jest system wypinania się pedałów sprzęgła i hamulca podczas kolizji czołowej. System ABS jest oczywiście standardowy. Samochód jest oferowany jedynie z jedną wersją silnikową - 1.2 (75 KM). Niestety polscy klienci będą mieli ograni-czone możliwości kupienia takiego auta. Pomimo tego, że produkcja odbywa się w gliwickiej fabryce Opla, prawie całość przeznaczona jest na eksport.