W sierpniu 2016 r. planowane jest otwarcie salonu w Poznaniu, jesienią we Wrocławiu, a na przełomie roku w Gdańsku.

Uroczystego otwarcia salonu dokonali

François Goupil de Bouillé, wiceprezes Infiniti EMEA (Europe, Middle East and Africa) oraz Jacek Drogosz i Adam Pietkiewicz, prezesi Holdingu 1, do którego należy Infiniti Polska.

Podczas uroczystości François Goupil de Bouillé wyraził swoje przekonanie o spodziewanym sukcesie przedsięwzięcia, które oparł na stale rosnącej dynamice sprzedaży marki w Europie oraz na zaufaniu do polskiego partnera. Zwracając się do uczestników uroczystości prezes Infiniti Europe powiedział m.in.:

„Znam zarząd spółki od wielu lat i mogę stwierdzić, że zarówno Państwo, jak i nasza marka są w dobrych rękach, ponieważ jakość obsługi klienta zawsze była dla naszego polskiego partnera priorytetem”.

Także zarząd Holdingu 1 jest pełen optymizmu. Wynika on z szybko postępującego wzbogacania gamy Infiniti oraz z obserwacji intensywnych prac nad nowymi fascynującymi modelami, zapowiedzianymi już wersjami koncepcyjnymi.

„Naszą wiarę w sukces Infiniti najdobitniej potwierdza podjęty program inwestycyjny –

powiedział Jacek Drogosz. – Łączna wartość inwestycji sięga 30 mln złotych.”

Krakowskie Centrum Infiniti zostało zbudowane zgodnie z najnowszymi, niezwykle rygorystycznymi standardami marki, które można porównać do standardów pięciogwiazdkowego hotelu.

Naturalne materiały wykończeniowe i dyskretna elegancja nie tylko pozwalają docenić urodę samochodów Infiniti, ale też tworzą wyjątkowo przytulną atmosferę.

Centrum mieści ekspozycję ośmiu samochodów, a do dyspozycji klientów jest gama dziesięciu samochodów testowych w różnych wersjach. Pełna obsługa serwisowa jest zapewniona na sześciu specjalistycznie wyposażonych stanowiskach.

Warto zauważyć, że po zakończeniu zaplanowanego cyklu inwestycyjnego, Infiniti stanie się marką ogólnopolską, obecną w sześciu głównych aglomeracjach. Zapewni to możliwość doświadczania wyjątkowości Infiniti, z maksymalnie godzinnym czasem dojazdu dla ponad 80% mieszkańców naszego kraju.

Nietrudno przewidywać, iż odczuwalna przez klientów bliskość salonów i serwisów przyspieszy wzrost popularności marki w Polsce.