Zespół Toyo Pachura Motorsport jadący w składzie Patryk Pachura, Robert Lukas, Teodor Myszkowski, Mariusz Miękoś, Stefan Biliński wystartował do wyścigu z 86 miejsca zajętego w kwalifikacjach. W trakcie zawodów przesunęli się więc do przodu o 53 pozycje...

Nasi reprezentanci stanęli jednak na najwyższym podium! Wygrali bowiem specjalną klasyfikację dla najlepszej załogi jadącej na oponach Toyo...

Polacy, zmieniając się za kierownicą, jechali dobrze. Kilkakrotnie uczestniczyli w różnych kolizjach, ale ich Volkswagen Golf V TDI nie sprawił najmniejszego kłopotu technicznego. Mechanicy ograniczali się jedynie do zmiany opon i uzupełniania paliwa.

- Wyścig w Dubaju pokazał, że z Golfa można naprawdę dużo wycisnąć - powiedział po zawodach Mariusz Miękoś. Tak duży awans w trakcie wyścigu zawdzięczamy przede wszystkim dobrej strategii oraz równej jeździe bez większych przygód. Ja przejechałem cztery zmiany z czego najszybsza pod względem uzyskiwanych czasów była ta ostatnia. Bardzo cieszymy się, że oprócz dobrego miejsca w klasyfikacji generalnej, wygraliśmy klasyfikację Toyo Tires Challenge. Była to najważniejsza klasyfikacja dla głównego sponsora tego wyścigu, a my dzięki temu spędziliśmy bardzo długi czas na najwyższym stopniu podium. Uważam, że start w Dubaju był udaną promocją naszego kraju, bowiem startując w tym wyścigu jako pierwszy w historii zespół z Polski, stanęliśmy na podium. Mimo skromnego budżetu zajęliśmy wysoką lokatę, pokazując dużą determinację. Atmosfera w zespole była bardzo dobra, nikt na nikogo nie naciskał, aby jechał szybciej i co najważniejsze wspólnie się dopingowaliśmy. Z Dubaju wyjeżdżamy zatem wszyscy bardzo zadowoleni z ogromnymi pucharami za zwycięstwo.

3. Toyo Tires 24 Hours od Dubaj wygrał, po pokonaniu 504 okrążeń toru, zespół w składzie: Tony Quinn, Klark Quinn, Craig Baird i Jonathan Webb w Porsche 997 GT3. Wyprzedzili oni o pięć okrążeń kolejnego Porsche, którym jechali Michael Bleekemolen, Sebastiaan Bleekemolen, Jeroen Bleekemolen i Jan Lammers. Trzecią pozycję zajęli Bas Leinders, Stephane Lemeret, Gregory Franchi, Vincent Vosse i Frederic w Renault Megane Trophy (strata 6 okrążeń).

.

Patryk Pachura, Robert Lukas, Teodor Myszkowski, Mariusz Miękoś i Stefan Biliński stracili do zwycięzców 74 okrążeń.