Na międzynarodowe targi samochodowe, które rozpoczną się 13 stycznia w Detroit, amerykański koncern General Motors przygotował nietypową prezentację swoich modeli. Na stoisku wystawowym o powierzchni 11,2 tys. m2 GM chce stworzyć galerię artystyczną. Całość tworzyć będą otwarta przestrzeń z prostymi liniami oraz najnowocześniejsze technologie i najlepsze materiały. Każda marka koncernu będzie prezentowana w innej tematyce, jednak podtekst wszystkich tematów będzie taki sam, by podkreślić przynależność do koncernu. Stylistyka stoiska w dużym stopniu powstała we współpracy z centrum designu GM. Jak mówią przedstawiciele GM Design, podstawowym zamiarem było, by stoisko się wyróżniało i przyciągnęło tym samym uwagę odwiedzających targi.
Zaraz przy wejściu na przestrzeń wystawową koncernu GM pojawi się konstrukcja ze stali nierdzewnej o szerokości 81 metrów i wysokości 8 metrów, na której zawiśnie logo koncernu. Za bramą będzie się prezentować pięć samochodów studyjnych, uhonorowanych w licznych międzynarodowych konkursach, które mają podkreślić orientację koncernu na przyszłościowe technologie. Pod sufitem zawisną pasy diod LED o łącznej długości 191 metrów. Oprócz dodatkowych reflektorów całe stoisko będą oświetlać również liczne wideoprojekcje.
Stoisko Chevroleta wykreowano zgodnie z ogólnoświatową koncepcją prezentacji aut tej marki nazwanej „Chevy Moments”. Całość dopełniać będą artystycznie opracowane kolumny czy duże telebimy. Dla każdej marki przygotowano unikatowy wzór podłogi. Chevrolet najwięcej uwagi poświęcał będzie nowej generacji modelu Malibu. Dla Cadillaca przygotowano liczne sklepienia, a całość wykonana będzie z nietypowych materiałów (np. zaciemnione szyby) czy nowoczesnej techniki oświetleniowej. Cadillac skupi się na prezentacji CTS na rok modelowy 2008. Z kolei stoisko GMC zaoferuje dekorację z niebieskiej stali, betonu prefabrykowanego, chromu i metalu. Powierzchnia wystawowa firmy Hummer pokryta będzie szklaną podłogą, a całość dopełnią masywne cokoły i dekoracje z betonu. Auta będą się prezentowały na tle syto pomarańczowych ścian. Saab prezentowany będzie w śnieżnobiałym środowisku, dekoracje wykonane będą w prostej, szwedzkiej stylistyce. Przestrzeń wystawowa Saturna to kombinacja konwencjonalnych elementów i specyficznych rozwiązań architektonicznych oraz projekcja technologii Obscura, która przede wszystkim ma zaprezentować nowy napęd hybrydowy dla modelu Aura. Marka Buick połączy tradycję z nową stylistyką. Na stoisku pojawi się drewno, szlifowane kamienne płyty czy ściany pokryte delikatnym materiałem. Buick prezentować będzie przede wszystkim nawigację OnStar dla modelu Lucerne. Nowoczesność Pontiaca podkreślą stal nierdzewna, czarny lakier i szkło. Przestrzeń wystawową rozbrzmi muzyka i rozjaśnią efekty świetlne oraz wideoprezentacje.