Po prezentacji Boxstera E podczas Michelin Challenge Bibendum Porsche podało nowe informacje. Dwa z trzech elektrycznych Boxsterów będą posiadały napęd na tylną oś, a jeden na wszystkie cztery koła.

Model z napędem na cztery koła jest napędzany przez dwa elektryczne silniki produkujące łączną moc 241 KM oraz moment obrotowy wynoszący 540 Nm.

Tylnonapędowy Boxster E ma zintegrowany silnik z przekładnią i układami elektrycznymi, zainstalowane w miejscu tradycyjnej skrzyni biegów i układu wydechowego. Natomiast jednostkę napędzającą przednią oś zainstalowano w miejscu zbiornika paliwa. Za rozdział siły napędowej odpowiedzialny jest układ elektroniczny rozdzielający moc pomiędzy przednią, a tylną osią.

Według Porsche wersja z napędem AWD jest w stanie osiągnąć 100 km/h w ciągu 5,5 sekundy, a jego prędkość maksymalna została ograniczona do 200 km/h.

Dwa pozostałe prototypy z napędzaną właściwą osią posiadają silnik umieszczony w tradycyjnym miejscu dla Porsche. Samochód nie zachwyca osiągami, przyśpieszenie od 0 do 100 km/h to 9,8 sekundy. Prędkość maksymalna to 150 km/h.

Każdy Boxster E został wyposażony w akumulatory zapewniające zasięg około 172 km o masie 341 kg. Czas ładowania wynosi około 9 godzin z możliwością skrócenia za pomocą funkcję szybkiego ładowania.

Co ciekawe każdy model E został wyposażony w system dźwiękowy ostrzegający przechodniów o zbliżaniu się pojazdu.