Mocniejsza wersja (oznaczana literą S) ma silnik o tej samej pojemności – 3,4 litra, ale dzięki zmianom w układzie wtryskowym moc wzrosła z 295 do 310 KM. A osiągi? „Eska" rozpędza się do 274 km/h, a setkę osiąga po 5,3 sekundy. Z zewnątrz nowego Boxstera poznać można po innym kształcie reflektorów, innych wlotach powietrza i światłach LED do jazdy dziennej (jak w Carrerze). Z tyłu zmieniono kształt dyfuzorów, a w kabinie zmniejszono liczbę przycisków. Zmieniony Boxster ma teraz znakomitą automatyczną skrzynię PDK, w której zmiana biegów odbywa się szybciej. Amatorzy supersportowej jazdy docenią możliwość wyboru trybu sport i sport plus. Utwardzają się wtedy amortyzatory, a skrzynia automatyczna zmienia biegi dopiero przy 7250 obr./min. Nowego Porsche Boxstera już można zamawiać u polskich dilerów tej marki. Wersja podstawowa kosztuje 56 tys. euro (ok. 245 tys. zł), a Boxster S 68 tys. euro (ok. 300 tys. zł).
Galeria zdjęć
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy
Porsche Boxster - Są powody do dumy