Pierwszy samochód ze stajni Zendera - Vision 1 został zaprezentowany na międzynarodowym salonie samochodowym we Frankfurcie w 1983 roku. Dwa lata później pokazano Vision 2, w 1987 Vision 3, Fact 4 (1989), Progetto 5 (1995), Escape 6 (1997), Thirty 7 (1999). Dziś firma zatrudnia 230 pracowników (w samej centrali w Niemczech). Oprócz tego ma montownie w Belgii, Hiszpanii, Włoszech i Polsce oraz posiada 25,1 proc. akcji Opel Special Vehicle - firmy zajmującej się przygotowywaniem specjalistycznych samochodów pod szyldem firmy z Ruesselsheim. Najnowszą propozycją urozmaicającą stoisko Zendera na tegorocznym Frankfurcie był Straight 8 - kolejny koncept mający zaprezentować możliwości firmy. Auto jest wyposażone w 19-calowe koła z oponami o szerokości 245/35 z przodu i 275/30 z tyłu. Ciekawostką Straighta był lakier, który w zależności od padającego na niego światła zmieniał barwę z zieleni na złotą.
Produkcja uboczna?
W roku 1969 Hans Albert Zender otworzył swoją firmę zajmującą się produkcją samochodowych dodatków. Na początku asortyment ograniczał się jedynie do plastikowych nakładek i części karoseryjnych, później przyszła kolej na duże kontrakty z motoryzacyjnymi rekinami (Zender ma na swoim koncie współpracę z takimi firmami jak Jaguar, Alfa Romeo, Maserati i Ferrari).