Zawodnicy z tych serii dostarczyli kibicom sporo emocji, zwłaszcza, że na starcie stanęły w sumie 92 załogi.
Po przejechaniu 6 odcinków specjalnych, o długości ponad 76 kilometrów, w klasyfikacji Pucharu Polski triumfowali Marek Klementowicz i Piotr Klementowicz w tylnonapędowym BMW 318 IS.
Zwycięzcy na mecie nie kryli zadowolenia, zwłaszcza, że w rajdach startują ostatnio sporadycznie.
Powody do radości mieli również zdobywcy drugiego miejsca – Jarosław Szeja i Marcin Szeja w Hondzie Civic. Wynik ten pozwolił im bowiem objąć samodzielne prowadzenie w klasyfikacji Rajdowego Pucharu Polski. Na trzeciej pozycji rywalizację zakończyli Leszek Kapłan i Michał Miklaszewski w Peugeot 106.
Polecamy w RoadLook.pl
Kolejnąrundą Rajdowego Pucharu Polski będzie zaplanowany na 6 - 8 sierpnia Rajd Rzeszowski.
Na starcie jadącej równolegle z Pucharem Polski drugiej rundy międzynarodowego Pucharu Łużyc stanęło w sumie 19 załóg.
Regulamin Pucharu dopuszcza udział samochodów, które już utraciły homologację lub na przykład samochodów WRC. Stąd też w stawce pojawiły się między innymi trzy rajdowe Trabanty, Fiaty 126p i 125p oraz historyczna Skoda 110L Rallye oraz niezwykle szybki Ford Escort Cosworth.
I właśnie jadący tym ostatnim Frank Richert i Matthias Prillwitz okazali się najszybsi na trasie tegorocznego Rajdu Karkonoskiego.
Drugie miejsce zajęli Eric Karlsson i Karina Hepperle (Audi TT) a trzecie Enrico Bruhl i Daniel Ellmer (Mitsubishi Lancer).
Trzecią i ostatnią rundą Pucharu Łużyc będzie niemiecki Rajd Lausitz. Impreza odbędzie się w dniach 16 - 17 października.