Nowa odsłona Laguny Coupe otrzymała diodowe światła do jazdy dziennej, które będą montowane w standardzie oraz nowy wzór 18-calowych obręczy kół z lekkich stopów. W ofercie występować będą dwa poziomy wyposażenia: Monaco GP i GT.

Pozostając przy wyglądzie zewnętrznym, lakier Biała Perła, który występował w limitowanej serii Monaco GP, jest możliwy do zamówienia dla wersji GT. Oferta dwubarwna z dachem w kolorze Czarnej Perły również została rozszerzona na wersję GT w połączeniu z wszelkimi dostępnymi lakierami metalizowanymi. W tej odmianie standardowo oferowana jest także ciemnografitowa skórzana tapicerka.

Gama jednostek napędowych składa się teraz z silnika 2.0 T, generującego moc 205 KM, oraz jednostki wysokoprężnej 2.0 dCi, występującej w trzech wersjach mocy – 150 (z układem Energy Smart Management), 175 (z automatyczną skrzynią biegów) i 180 KM. Wszystkie spełniają normę spalin Euro 5. Z oferty znikają motory 2.0/170 KM, 3.5 V6/240 KM i 3.0 V6 dCi/235 KM, które współpracowały z automatyczną przekładnią.

Renault Laguna Coupe: zmiany na 2012 rok Foto: Auto Świat
Renault Laguna Coupe: zmiany na 2012 rok