Renault zmienia logo, rozpoczynając od dwóch kampanii ZOE. Nowy znaczek, zaprezentowany podczas konferencji Renaulution, znajduje się już na grillu Renault 5 Prototype. Nowe brandowanie uosabia „Nouvelle vague” dla Renault, z myślą o wprowadzeniu czegoś nowego, żywego i nowoczesnego.

Podczas gdy poprzednie logo (wprowadzone na rynek w 2015 r.) mogło wyglądać na skomplikowane i w przypadku mniejszych rozmiarów sprawiać problemy z czytelnością, nowy romb nie powinien już być przyczyną takich niedoskonałości.

Zdaniem przedstawicieli francuskiegom koncernu, od poprzednika wyróżnia się on tym, że jest bardzo spójny i czytelny we wszystkich rozmiarach i materiałach – prezentuje się idealnie zarówno wtedy gdy będzie wytłaczany, wyszywany, a nawet… rzeźbiony. Zmienione logo ma wyrażać nowoczesność techniki, jaka będzie stosowana w samochodach Renault w przyszłości.

Renault – nowe logo na autach od 2022 r.

Nowe logo, które było już widoczne w reklamach telewizyjnych, jest teraz używane również w mediach społecznościowych marki Renault i zostanie wdrożone na różnych platformach internetowych od czerwca tego roku. Na samochodach oraz w salonach pojawi się od 2022 r.